Problem z płatnością

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, wczoraj wieczorem kupiłem płytę główną, zapłaciłem jak zawsze przez payu - potwierdzenie mam na koncie bankowym, ale na allegro lokalnie pojawiła się informacja, że nie ma potwierdzenia płatności. Dzisiaj rano dodana została informacja "Twoje zamówienie nie zostało opłacone i jest ponownie dostępne do zakupu" oczywiście teraz bez problemu kupiłem i zapłaciłem. Co się stało z poprzednią płatnością? Na koncie bankowym mam potwierdzenie dwóch przelewów na identyczną kwotę. Kto zwróci nadpłatę - payu? Pozdrawiam.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hans-klosz widzę w systemie jedną płatność z dzisiaj, tej wieczornej nie widzę, więc poproszę Cię dla pewności o wygenerowanie potwierdzenia obu płatności i przesłanie za pomocą formularza (po wybraniu kontaktu e-mailowego pojawi się możliwość dodania załącznika) Doradca będzie mógł skonsultować to z PayU i wyjaśnić co się stało.
Nie martw się, na pewno to wyjaśnimy 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
OK. Dziękuję. Poczekam do jutra. Mam dwa potwierdzenia płatności na identyczną kwotę, zmienił się tylko tytuł płatności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam ponownie, sprzedający płytę główną poinformował mnie, że otrzymał dwa razy zapłatę za płytę. Jak teraz wygląda sprawa ze zwrotem nadpłaty - sprzedający w pierwszej kolejności rozlicza się z allegro czy też wysyłam mu numer konta bankowego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hans-klosz w tej sytuacji musi zwrócić Ci jedną wpłatę bezpośrednio na konto bankowe.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałem sprzedającemu numer konta, on mi odpowiedział: "ja mam zwrócić kwotę do allegro"...?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hans-klosz to dziwne, ponieważ nie widzę, aby się z nami kontaktował w tej sprawie (możliwe, że pisał przez msg lub whatsapp) ale i tak powinien zwrócić tę wpłatę Tobie. Nie za bardzo widzę sens, żeby przelewał to nam, a my Tobie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Fakt, nie jest to duża suma pieniędzy wręcz śmiesznie mała, ale nie chodzi o pieniądze, a o zasady. W takim razie zaraz napiszę do sprzedającego, żeby pieniądze przelał na konto. Jak chce to niech dołączy do dyskusji...tak? Tak!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale jak się nie zaksięguje to powinna wrócić do Ciebie na konto.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam taką nadzieję. Robienie przelewów/zakupów grubo po północy 😉 może powodować błędy systemu banku i allegro? Chyba nie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@hans-klosz Myślisz że przed północą jest bezpieczniej?
Banki o ile prowadzą jakies prace techniczne , konserwacyjne to zawsze ostrzegają wcześniej i blokują możliwość zalogowania się. Natomiast w przypadku Allegro i PayU wszystkiego możesz się spodziewać, wcale niekoniecznie po północy, również w biały dzień..