Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dziś natrafiłem na błąd "Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie." podczas zamówienia a1c36186-b966-4421-ac5a-1b5f8f353453 i nie jestem w stanie nic z tym zrobić. Problem występuje przed przejściem do płatności.
Rozpocząłem dodawanie przedmiotów do zamówienia na starszej wersji aplikacji Allegro Lokalnie na Androidzie. Przed przystąpieniem do zamówienia zaktualizowałem aplikację.
Nie pomaga ani wyczyszczenie danych aplikacji, ani używanie przeglądarek na innych maszynach. Nawet wyczyszczenie koszyka i dodanie wszystkiego od nowa nie pomaga, a kod zamówienia pomimo wyczyszczenia pozostał bez zmian i zakładam, że coś w samej sesji może być błędne.
Proszę o pomoc.
@MCaleb prześlij mi proszę cały zrzut swojego ekranu wraz z widoczną datą i godziną oraz tym komunikatem.
Tyle powinno wystarczyć. Wszystkie adresy w formularzu były już wcześniej używane.
Skontaktowałem się też z Centrum Pomocy i moje zgłoszenie zostało przekazane do działu technicznego. Zrobiłem to jakąś godzinę po założeniu tematu.
Wiem już gdzie leżał problem - ilość produktów w koszyku.
Miałem 59 osobnych przedmiotów.
Najwidoczniej system nie potrafił tego przetworzyć, ale dostawałem tylko lakoniczny błąd o formularzu. Po podzieleniu zamówienia na trzy części udało się sfinalizowac wszystko.
Nie wiem nawet jaka jest maksymalna ilość, ale użytkownik nie otrzymuje takiej informacji.
@MCaleb dziękuję za informację, cieszę się, że udało się rozwiązać problem.
Maksymalna ilość przedmiotów to pewnie 50 sztuk.