Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Wiadomość napisana przez Allegro Lokalnie <powiadomienia@allegrolokalnie.pl> w dniu 09.12.2020, o godz. 14:02:
@szwed_sqo napisz w dyskusji co z towarem, uruchomienie licytacji to nie błąd nie opłaciłaś przez payu i się automatycznie po 5 dniach się wznowiła, to nie wina ani sprzedawcy ani allegro 🙂
Nie ma zakupu nie ma dyskusji na Allegro lokalnie mam tylko wiadomości wysłane do sprzedawcy
Nie mam możliwości podebrać danych zamówienia ani zakupu. Co mam wpisać ???? Jest tylko lista moich zamôwień
@szwed_sqo Otwórz spór i domagaj się wysyłki towaru lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się z sporze w ciągu 24 godzin w dni robocze - po tym czasie pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Spór na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Spór na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Nie mogę podebrać zamówienia gdyż zakup anulowano???
@szwed_sqo Aaaa, tak, bo płaciłaś poza Allegro, zwykłym przelewem. W takiej sytuacji zgłoś problem do Allegro i poproś o pomoc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat.