Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem telefon, który po roku został zablokowany przez operatora sieci(prawdopodobnie niespłacony abonament), więc nie mogę dalej z niego korzystać.
Sprzedający twierdził, że został kupiony, ma paragon/fakturę, po czym dokonałem "na słowo" zakupu. Telefon działał poprawnie przez rok czasu, od 2 dni telefon nie ma zasięgu, po zwróceniu się do obsługi technicznej, stwierdzono, że został zablokowany przez operatora sieci, co więcej: "poprzez formularz internetowy na stronie xxxxx otrzymaliśmy prośbę o sprawdzenie urządzenia o numerze xxxxx
Wyjaśniamy, że jest ono własnością xxxxx(operatora sieci), a jego użytkownik nie ma prawa go sprzedać.
Urządzenie posiada blokadę IMEI."
Pisałem i dzwoniłem do sprzedawcy bezskutecznie, bez jakiejkolwiek odpowiedzi, na allegro lokalnie "Nie możesz już zgłosić problemu z zakupem. Minęło 180 dni od zakupu". Co najlepiej zrobić w takim przypadku? Sprzedawca nie miał prawa sprzedawać mi telefonu, w międzyczasie ja musiałem naprawić (miesiąc temu) baterie, bo spuchła (mam na naprawę paragon)(wolałem zrobić to na swój koszt, niż oddawać do serwisu i czekać miesiącami), a teraz telefon został zablokowany...
@m1n3k1992 no a tu pisałeś z problemem
niestety nie ma na Pańskiej stronie możliwości wyboru zakupu przez allegro lokalnie, tylko przez zwykłe allegro, na szczęście przeszukałem forum i odpowiedź znalazłem tutaj. Czekam na odpowiedź allegro, dziękuje za pomoc 😉