anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rekompensata z Allegro Protect po zwrocie urządzenia do sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:41099135
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem laptop za kwotę ok. 7 tyś. Laptop w parametrach jak i w opisie posiadał status "nowy". Dodatkowo zawierał informację "Produkt nowy, pochodzi z dystrybucji zagranicznej, anulowanych zamówień korporacyjnych, nadwyżek magazynowych." Laptop nie był nowy a sprzedający nie przystał na zaproponowane przeze mnie rozwiązanie czyli reklamacji urządzenia i naprawy oraz zwrotu części środków. Zabiega o odstąpienie od umowy. Poinformował w odpowiedzi, że sytuacja zostanie wyjaśniona z naszym dostawcą, ponieważ nie dokonujemy zakupu sprzętu, które pochodzą z outletu bądź ekspozycji sklepowych, zajmujemy się jedynie sprzedażą urządzeń nowych, pochodzących z zagranicznej dystrybucji. Poniżej przedstawiam podpunkty reklamacji:

Błędny opis produktu: W opisie produktu na stronie nie zostało jasno zaznaczone, że laptop jest produktem regenerowanym ze sklepu Lenovo Outlet. Zakładałem, że nabywam nowy produkt, a nie regenerowany, co ma istotny wpływ na wartość sprzętu. W opisie produktu informowano, że gwarancja producenta obejmuje okres 12 miesięcy, jednakże gwarancja na baterię laptopa wygasa po zaledwie 3 miesiącach, co jest niezgodne z informacjami podanymi na stronie.

Wydajność laptopa: w testach wydajnościowych, które przeprowadziłem, wyniki są znacznie gorsze od tych, które zostały podane na stronach producentów oprogramowania. Oczekiwałem, że produkt ten będzie wydajniejszy, biorąc pod uwagę specyfikacje techniczną. Problemy te mogą wynikać z przeszłego użytkowania urządzenia, gdyż temperatury podczas pracy sięgają 100 stopni Celsjusza co prowadzi do throttlingu i obniżenia taktowania zegarów procesora. Nowe egzemplarze tego urządzenia nie wykazuj takich problemów.

Wadliwy stan fizyczny: Dodatkowo zauważyłem, że zawias w urządzeniu jest wgnieciony, co sugeruje, że produkt może być używany lub był niewłaściwie przechowywany przed sprzedażą. Stan ten wpływa negatywnie na ogólny wygląd i jakość urządzenia oraz może skutkować kolejnymi awariami sprzętu w przyszłości. Zasilacz posiada przyklejoną zaślepkę na śrubkę na etykiecie, tak być nie powinno.

Straty materialne: Z uwagi na wyżej wymienione wady produktu, jestem obecnie niezdolny do wykonywania swoich obowiązków na stanowisku pracy, do którego zakupiłem ten laptop. Straciłem dostęp do niezbędnych narzędzi i aplikacji, co powoduje utratę efektywności i generuje koszty związane z niedotrzymaniem terminów i wykonywaniem zadań w opóźnieniach. Ponadto, przesyłka z produktem była przekładana trzykrotnie, co również spowodowało znaczną stratę czasu. Oczekiwałem, że zakupiony sprzęt zostanie dostarczony zgodnie z terminem i w stanie zgodnym z opisem.

Konieczność wysłania produktu do naprawy: Aktualnie, aby naprawić wady produktu, muszę skorzystać z gwarancji producenta, co wiąże się z koniecznością wysłania laptopa na serwis. Ten proces przedłuży okres, w którym nie będę w stanie wypełniać swoich obowiązków zawodowych. Dodatkowo nie mam gwarancji naprawy ww. usterek, ponieważ zgłoszenie gwarancyjne składa sprzedawca u podmiotu odnawiającego zgodnie z zapisami gwarancji.

Czy jest szansa na otrzymanie rekompensaty pieniężnej z tytułu Allegro Protect po zwrocie urządzenia do sprzedawcy?

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:41099135 przecież Protect nie służy do tego !!!

Reklamację składaj sprzedawcy jest stroną transakcji 🙂

Podstawowe pytanie czy to był zakup konsumencki prywatny lub nie związany z DG czy B2B ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41099135 poczekaj proszę na naszą wiadomość w prowadzonej dyskusji. Natomiast tak jak napisał @kostas11 Allegro Protect nie działa w taki sposób, to sprzedający rozpatruje reklamację i proponuje rozwiązanie. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów