Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, pomimo, że opłaciłam towar , sprzedający nie wysyła mi zamówionego i opłaconego tpwaru, tłumacząc się, że Payu nie przelało mu pieniędzy, nie jest to moją winą, że macie państwo problemy z Payu i jak pisałam sprzedającemu nie chodzi o pieniądze a o zwykłą uczciwość handlowca wobec klienta - na dowód wysyłam potwierdzenie płatności z mojego banku
[edycja]
Zapewne dostał skoro masz status zakończone,zapytaj tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@e1257 Być może sprzedający otrzymał wpłatę przez Allegro Finanse i ma problem z ich wypłatą na swoje konto bankowe, ale to nie zwalnia go z obowiązku wysłania towaru. Otwórz Dyskusję i wyjaśnij to z nim, po 24 godzinach wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro.
Na Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa