anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający sprzedał konto niezgodne z opisem, i odmawia pomocy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43033332
#7 Wielbiciel#

Kupiłem konto do Minecraft, w którego opisie było dwa razy zapewnione, że można zmienić mail, oraz, że w razie problemu sprzedający udziela potrzebnej pomocy. Po otrzymaniu danych do konta próbowałem zmienić mail i nie dało rady (wyskakiwał błąd). Sprzedający cały czas zapewniał, że się da, więc poprosiłem go żeby to zrobił. Nie udało mu się i jeszcze zwala winę na mnie bo "zbyt dużo razy próbowałem zmienić". Kolejny dzień dobijam się i proszę o pomoc, a sprzedający mi mówi żebym przestał spamić. W końcu powiedział żebym sobie sam zmienił mail i poda potrzebne dane, to powiedziałem żeby podał mi ID transakcji lub kod użyty do aktywacji, powiedział, że można znaleźć na koncie i żebym sobie sam wygooglował. Szukałem i nie znalazłem, sprzedający umywa ręce i mówi, że nie ma kodu i żebym przestał do niego wypisywać. Co mogę zrobić żeby odzyskać pieniądze? (sprzedający mówi, że ma 14 dni na ogarnięcie konta zanim będę mógł prosić o zwrot i dał mi do zrozumienia, że będzie na złość przedłużał. Konto jest w takim stanie w jakim mi je wysłał, nic nie zostało zmienione).

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:43033332 Otwórz spór i poproś tam o pomoc Allegro. https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Jeśli to Allegro Lokalnie, to tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Sprzedawca nagle przestanie Cię zbywać, bo Dyskusji przypatruje się pracownik Allegro, który udzieli Ci pomocy. Możesz domagać się zwrotu wpłaty.

Jeżeli mimo to problem nie zostanie rozwiązany, po 14 dniach wypełnij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w czasie 7 dni i zazwyczaj pozytywnie dla kupującego.

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

oznacz moderatorów
Client:43033332
#7 Wielbiciel#

super, tak zrobię, dzięki

oznacz moderatorów
Client:43033332
#7 Wielbiciel#

czy zaczynając taką dyskusję mam pracownikowi przedstawić cały sytuację czy ma dostęp do historii czatu ze sprzedającym?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:43033332 W Dyskusji zgłoś problem skrótowo, ogólnie, nie opisuj szczegółowo całej historii. Napisz co kupiłeś, co nie działa i domagaj się od sprzedawcy zwrotu wpłaty. Pracownik Allegro go ponagli.

oznacz moderatorów
Client:43033332
#7 Wielbiciel#

okej, bardzo dziękuję 🙂

oznacz moderatorów