Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Доброе утро. Nie mówię po polsku, korzystam z tłumacza internetowego.
Zakupiłem produkt za 2500 zł na Allegro Lokalnie, ale sprzedawca nie odpowiada na czacie ani na telefon i nie wysyła produktu. Status sprzedawcy to "był na Allegro Lokalnie w zeszłym tygodniu" i ten status utrzymuje się od dłuższego czasu. Otworzyłem dyskusję, ale sprzedawca nie odpowiada. Moje pytanie brzmi: jeśli sprzedawca nadal będzie milczał (może zmarł lub uciekł do innego kraju), to czy nie odzyskam już pieniędzy?
@Client:45693799 sprawdziłam Twoje zamówienie z Allegro Lokalnie i w tej chwili paczka oczekuje na nadanie, ale jeśli sprzedający nie odpowiada na Twoje wiadomości, możesz z nim rozpocząć dyskusję przez ten link. Wówczas sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mogł poprosić nas o pomoc.
Cześć. Dziękuję za odpowiedź. Otworzyłem już dyskusję, a sprzedawca w dyskusji po jednym dniu nic nie odpowiedział. Sprzedawca po prostu przestał odwiedzać serwis Allegro Lokalne. Nie było go na stronie od ponad tygodnia. Chciałem się dowiedzieć, czy w dalszym ciągu ignoruje wiadomości z Allegro, to w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze?
@Client:45693799 Jeśli sprzedający nie wypowie się w dyskusji, to poproś w dyskusji pracownika Allegro o udostępnienie Ci wniosku o rekompensatę w ramach programu Allegro Protect. Nie zostawimy Cię bez pomocy.
Dziękuję bardzo. Obawiałem się, że nie będzie żadnej rekompensaty ani zwrotu środków z Allegro lokalnie w Allegro.
@Client:45693799 Allegro Protect działa zarówno na Allegro, jak i na Allegro Lokalnie, bez obaw 🙂