Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja i chciałbym ją tu opisać z nadzieją na jakieś rady.
Kupiłem kilka dni temu 2 konta do gry (https://allegrolokalnie.pl/oferta/raft-steam-gift-k4p).
Sprzedający ("osoba prywatna") obiecywał szybką wysyłkę, co było dla mnie istotne.
Po 1,5h od zakupu i braku wysyłki napisałem email do sprzedawcy, a w odpowiedzi otrzymałem informację, że nie ma on tych kont i zrobi zwrot. Wobec tego kupiłem konta jeszcze raz u innego sprzedawcy, a tutaj oczekiwałem zwrotu pieniędzy zgodnie z informacją sprzedawcy.
Kolejnego dnia sprzedający napisał do mnie, że jednak nie zrobi zwrotu i wysłał mi konta. W odpowiedzi na moją uwagę, że już ich nie chcę usłyszałem tylko lekceważące "Powodzenia XD". Założyłem, więc dyskusję na Allegro i poprosiłem o pomoc pracownika portalu. Niestety pracownik stwierdził, że nic w tym temacie nie może zrobić.
Dołączam screeny z rozmowy ze sprzedawcą i dyskusji:
https://ibb.co/hL9zyJG
https://ibb.co/4RqDH3J
https://ibb.co/x8mypmF
https://ibb.co/NZ9V8Sj
https://ibb.co/Tkr4htb
https://ibb.co/5sGyZhs
Swoją drogą ciekawe, że "osoba prywatna" podpisuje się jako BlyskawicaShop, a do tego prowadzi interes na sporą skalę. W tej chwili ma 40 ogłoszeń, niektóre oferty nawet po 1000 szt. Nie wiem czy taka jest idea Allegro Lokalnie i czy to w ogóle dopuszczalne.
Rozumiem, że prawdopodobnie aż tyle szt. fizycznie nie ma, ale swoją drogą kolejne pytanie brzmi czy uczciwym jest wystawiać na sprzedaż coś czego się nie posiada...
Pozdrawiam,
Michał
Jak sprzedający jednoznacznie przyznał ze nie posiada konta i zwróci śrdoki to nie rozumiem odpowiedzi konsultanta Allegro, co oni tu wypowiadają poczynają to nadaje się do podkomisji macierewicza,😐
@Michu4000 Twoja dyskusja ze sprzedającym wciąż trwa i z tego co widzę, poprosiłeś już nasz zespół o pomoc, więc poczekaj teraz proszę na odpowiedź naszego pracownika.
Tak, dyskusja wciąż trwa, ale już drugi pracownik Allegro poinformował mnie, że nic z tą sytuacją nie zrobi (a już pierwszy od razu zachęcał do zamknięcia dyskusji).
Teraz dostałem od Allegro następującą odpowiedź:
"Michu4000 rozumiem Pana sytuację, jednak zgodnie z zasadami sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu, nawet jeśli wcześniej deklarował anulowanie zakupu."
Co jest dla mnie szczerze mówiąc mocno absurdalne.
Jak widać nie ma tu najmniejszej woli wsparcia kupującego ws. nieuczciwego sprzedawcy.
Czy jeśli sprzedawca zadeklaruje, że nie wyśle towaru / anuluje zamówienie to mam czekać 2 tygodnie, bo a nuż zmieni jeszcze z 10 razy zdanie co do tego, czy wywiąże się z umowy czy nie?
Bardzo się zawiodłem tym razem na Allegro, do tej pory wszelkie spory ze sprzedającymi były rozwiązywane w rozsądny sposób, ale widać coś się zmieniło.
Dla mnie jest to też nauczka, żeby nie korzystać z Allegro Lokalnie, bo najwidoczniej jest on furtką dla nierzetelnych przedsiębiorców, aby mogli robić co im się podoba. Wystarczy, że będą udawać os. prywatną i nic nie można im zrobić. Będę wszystkim odradzać korzystanie.