anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca z allegro lokalnie nie wysłał towaru

Alexcoi
#7 Wielbiciel#

sprzedawca na allegro local nie wysłał towaru i mnie ignoruje. Jak długo może potrwać, zanim zespół Allegro wkroczy i wymusi zwrot pieniędzy?

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@Alexcoi Kiedy dokonałeś zakupu? Sprzedawca na allegro lokalnie ma 7 dni na nadanie przesyłki.

oznacz moderatorów

Alexcoi
#7 Wielbiciel#

29 sierpnia na początku dnia

Ale szczerze już nie wierzę, że wyśle, po prostu milczy na moje pytania, telefon nie odbiera

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@Alexcoi Sprzedający na allegro lokalnie to głównie osoby prywatne - nie zawsze siedzą one non stop przed komputerem i śledzą co dzieje się na allegro.
Na ten moment sprzedawca ma jeszcze zgodnie z regulaminem czas na nadanie przesyłki do wtorku 6 września.
Jeśli do tego czasu nie otrzymasz informacji o nadaniu przesyłki otwórz dyskusję ze sprzedającym. Na ten moment jednak wstrzymaj się bo terminy nie zostały przekroczone.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...

Nie martw się - allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Otrzymasz zakupiony przedmiot lub zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów

Alexcoi
#7 Wielbiciel#

01_refund.png

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@Alexcoi Obrazków nie widzimy - musi je zatwierdzić moderacja.

oznacz moderatorów

Alexcoi
#7 Wielbiciel#

Zrozumiany. Dzięki za radę! Naprawdę nie chcę już kupować czegoś na allegro lokalnie. Kupię na zwykłym allegro!

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Alexcoi Nasz zespół wkroczył do akcji, a dokładniej do Twojej dyskusji ze sprzedającym, dziś rano i poprosiliśmy go o przedstawienie potwierdzenia nadania lub zwrotu pieniędzy dla Ciebie. Zgodnie z zasadami, sprzedający ma teraz 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz ponownie poprosić nas o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Skoro sprzedający zgodnie z regulaminem ma 7 dni na nadanie przesyłki to dlaczego żądacie od niego potwierdzenia nadania lub zwrotu wpłaty przed jego upływem?

Nie znalazłem w regulaminie nic o tym, że sprzedający musi odpowiadać na wiadomości oraz w jakim czasie - jeśli to przeoczyłem to proszę o wskazanie punku regulaminu który o tym mówi.

Czemu ma służyć ta dyskusja oraz te żądania jeśli terminy nie zostały naruszone?

Ja rozumiem obawy kupującego ale skoro transakcja jest uznawana za zawartą, regulaminowe terminy nie są naruszone oraz ponadto sprzedający jako osoba prywatna nie ma obowiązku zwracania pieniędzy/przyjmowania zwrotu (jeśli nie było SMARTa oczywiście) to o co chodzi?

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Nie mogę już edytować więc dopiszę.
"Nie znalazłem w regulaminie nic o tym, że sprzedający musi odpowiadać na wiadomości oraz w jakim czasie - jeśli to przeoczyłem to proszę o wskazanie punku regulaminu który o tym mówi."

Miałem tu na myśli oczywiście zwykłe wiadomości - nie te udzielane w dyskusji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell W regulaminie nie ma wytycznych dotyczących wiadomości na czacie, ale moja wypowiedź odnosi się do dyskusji, która trwa w tej sprawie między sprzedającym, a kupującym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Rozumiem. Ponawiam więc pytanie czemu ma służyć ta dyskusja i przede wszystkim te żądania skoro żadne terminy nie zostały przekroczone?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@komis-bell bo jest nowy miesiąc i allegro już porozsyłało emaile Już czas! Ureguluj rachunek na Allegro i ma nową pule do rozdania z POK 😂 (żarcik)

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Proszę nie zapomnieć o moim pytaniu 🙂

oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Nie chcę być natrętny ale nie wypada tak nie odpowiedzieć nic.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell Kupujący zgłosił nam problem z zakupem, a my staramy się go rozwiązać. Zgodnie z art. 5, pkt. 5.1 regulaminu: "Sprzedający powinien wskazać termin dostawy, jeżeli przekracza on 7 dni od momentu zawarcia Transakcji". Dlatego też w dyskusji poprosiliśmy  o załączenie potwierdzenia nadania, z widocznym adresem doręczenia lub przesłanie potwierdzenia zwrotu pieniędzy dla Kupującego. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

komis-bell
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Ja to wszystko rozumiem, że chcecie pomóc kupującemu - naprawdę i chwała wam za to 🙂
Kolejny raz też podkreślę, że rozumiem obawy kupującego ale..

"Kupujący zgłosił nam problem z zakupem" ale póki co wszystko jest zgodne z regulaminem.

Czemu mają służyć żądania dowodu nadania przesyłki lub zwrotu środków w momencie kiedy sprzedający ma jeszcze zgodnie z regulaminem czas na nadanie paczki?

Wiadome jest to, że na lokalnie sprzedający to w dużej mierze osoby sprzedające naprawdę okazjonalnie często raz na przysłowiowy rok. Nie muszą być oni dostępni dla klientów  24h godziny na dobę tak jak przedsiębiorcy na zwykłym allegro.

Zgodnie z tym co napisałaś - jeśli termin przekroczy 7 dni to tak - można i powinno się otwierać dyskusje i przedstawić takie żądania ale przecież sprzedający tego terminu nie przekroczył!

Co jeśli sprzedający miał zamiar nadać przesyłkę np. 05.09?
Musiał informować o tym kupującego? Wypadałoby oczywiście to zrobić ale nie musiał.
Byłoby to zgodne z regulaminem?  Tak.


Nie szanujecie swojego własnego regulaminu.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Alexcoi a zgłosiłeś problem allegro i wezwałeś pracowników do reakcji?

oznacz moderatorów

Alexcoi
#7 Wielbiciel#

Tak, czekam na ich odpowiedź. Martwię się o zwrot pieniędzy, nie byłem wcześniej w takich sytuacjach

oznacz moderatorów