Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W grudniu 2019 roku kupiłem od firmy 4U2 s.c. z Ropczyc słuchawki JBL. Gdy chciałem reklamować produkt na gwarancji okazało się, ze sprzedawca zamknął działalność w marcu 2021r. Na ALLEGRO pojawiła się inna firma, którą prowadzi jeden z byłych wspólników firmy 4U2 s.c., obecnie pod nazwą 4_U_2.
Otrzymałem od nich informację, że nie odpowiadają za poprzednią firmę. Dodatkowo, uzyskałem informację od dystrybutora marki JBL, że nie uznają reklamacji ponieważ produkt został zakupiony z oficjalnej polskiej dystrybucji. Sprzedający 4_U_2 ma w swojej ofercie produkty JBL, a nie jest oficjalnym dystrybutorem marki JBL. Czy kolejni klienci będą mieć problem z gwarancją?
Nie reklamuj z żadnej gwarancji, tylko z rękojmi. Rękojmia jest obowiązkowa, trwa 2 lata i wtedy składasz reklamację sprzedawcy, a nie w żadnym serwisie. Zakończenie działalności, jej zawieszenie, zmiany, nie zwalniają sprzedawcy z odpowiedzialności z rękojmi za towar.
Poproś w tej sytuacji o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Jeżeli sprzedawca nadal prowadzi działalność na Allegro, nawet pod innym nickiem, Allegro ma na niego wpływ i powinno Ci pomóc. Gdyby nie pomogło, daj znać.
Druga opcja - poproś o pomoc najbliższego rzecznika konsumentów, pomagają bezpłatnie.
Dziękuję za pomoc. Byłem u rzecznika konsumentów, wyśle pismo, ale obawia się, że w ogóle nie zostanie odebrane...wówczas tylko sąd.
Teraz piszę do Allegro.
Pozdrawiam
Wyślij poleconym z potwierdzeniem odbioru .