Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zamówiłem iPhone 12 pro max na paczkomat inpost, wziąłem, otworzyłem w domu i okazało się, że przysłali mi 12 iPhone'ów zamiast 12 pro max, od razu otworzyłem spór, sprzedawca to zaakceptował, opisałem problem, odpowiedział, że wysłał zły produkt i gotowy do zwrotu, jak najlepiej dokonać zwrotu, aby nie wysłać po prostu telefonu i nie otrzymać blokady w odpowiedzi, minęło 6 dni od otrzymania telefonu, będę wdzięczny za odpowiedź!
Nie wysyłać telefonu tzn co chcesz zrobić, ten mieć i dostać następny? Oczywiście ze jak zgłaszasz reklamację to musisz po uzgodnieniu ze sprzedającym odesłać.
Składasz reklamację i to sprzedajacy ma podjąć decyzję>rozpatruje bez odesłania albo żąda odesłania telefonu w celu rozpatrzenia, wówczas musisz odesłać bo inaczej dajesz mu prawo do odrzucenia reklamacji, więc ustal w dyskusji ze sprzedającym co masz zrobić.
@Ruch69 Myślę, że „12 iphone’ów” jest lepsze niż jeden 12 pro Max 😉
A tak na poważnie - jeśli sprzedawca przyznał się do błędu i chce go naprawić to odeślij mu ten telefon a on przyśle ci prawidłowy model.
@Ruch69 w tej sytuacji powinieneś odesłać niewłaściwy towar, nie martw się, prowadzisz dyskusję, która jest monitorowana przez Allegro. W dyskusji umieścisz numer przesyłki oraz potwierdzenie jej nadania. Nie powinieneś zgłaszać zwrotu, ponieważ jest to reklamacja i już została zgłoszona (w prowadzonej dyskusji). Dopóki nie otrzymasz zwrotu wpłaty, pozostaw dyskusję otwartą, w razie trudności będziesz mógł liczyć na nasze wsparcie.
oki dzieki wszystkim za pomoc