anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Towar na allegro local niezgodny z opisem, co mam zrobić?

Ruch69
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, zamówiłem iPhone 12 pro max na paczkomat inpost, wziąłem, otworzyłem w domu i okazało się, że przysłali mi 12 iPhone'ów zamiast 12 pro max, od razu otworzyłem spór, sprzedawca to zaakceptował, opisałem problem, odpowiedział, że wysłał zły produkt i gotowy do zwrotu, jak najlepiej dokonać zwrotu, aby nie wysłać po prostu telefonu i nie otrzymać blokady w odpowiedzi, minęło 6 dni od otrzymania telefonu, będę wdzięczny za odpowiedź!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wysyłać telefonu tzn co chcesz zrobić, ten mieć i dostać następny? Oczywiście ze jak zgłaszasz reklamację to musisz po uzgodnieniu ze sprzedającym odesłać.

oznacz moderatorów

Ruch69
#8 Zapaleniec#
Ponieważ nie rozmawialiśmy o takim sposobie odesłania, zaproponował, że wyśle ​​telefon i wtedy zwróci środki, zaprosiłem też Allegro do naszego sporu z nim, w sporze Allegro napisali tak (Ruch69 proszę o załączenie w proszę o potwierdzenie nadania paczki zwrotnej do Sprzedającego.) Nie do końca rozumiem, co mam zrobić, czy mam się na to zgodzić w sporze ze sprzedawcą, czy też jest do tego wyznaczona funkcja
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Składasz reklamację i to sprzedajacy ma podjąć decyzję>rozpatruje bez odesłania albo żąda odesłania telefonu w celu rozpatrzenia, wówczas musisz odesłać bo inaczej dajesz mu prawo do odrzucenia reklamacji, więc ustal w dyskusji ze sprzedającym co masz zrobić.

oznacz moderatorów

Ruch69
#8 Zapaleniec#
Gdzie mogę złożyć reklamację, a jak już wspomniałem, sprzedawca potwierdził, że towar został wysłany nieprawidłowo i jest gotów zwrócić pieniądze, ale dopiero po otrzymaniu paczki, ale skąd mam pewność, że jeśli wysyłam Oddzwoń, po prostu nie będzie chciał mnie oszukać, czy istnieje gwarancja
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Ruch69 Myślę, że „12 iphone’ów” jest lepsze niż jeden 12 pro Max 😉

A tak na poważnie - jeśli sprzedawca przyznał się do błędu i chce go naprawić to odeślij mu ten telefon a on przyśle ci prawidłowy model. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Ruch69 w tej sytuacji powinieneś odesłać niewłaściwy towar, nie martw się, prowadzisz dyskusję, która jest monitorowana przez Allegro. W dyskusji umieścisz numer przesyłki oraz potwierdzenie jej nadania. Nie powinieneś zgłaszać zwrotu, ponieważ jest to reklamacja i już została zgłoszona (w prowadzonej dyskusji). Dopóki nie otrzymasz zwrotu wpłaty, pozostaw dyskusję otwartą, w razie trudności będziesz mógł liczyć na nasze wsparcie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Ruch69
#8 Zapaleniec#

oki dzieki wszystkim za pomoc

oznacz moderatorów