Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z transakcją na Allegro Lokalnie. Otrzymałam przedmiot niezgodny z opisem i zgłosiłam problem z zakupem. Zaproponowałam zadośćuczynienie w postaci zwrotu części kosztów zakupu, lub zwrot całości i odesłanie towaru, ale pod warunkiem, że Sprzedająca opłaci koszty przesyłki zwrotnej - nie uważam, żeby uczciwe było, że stracę 25 złotych na przesyłkach, bo ktoś źle opisał sprzedawany przedmiot. Sprzedająca odmówiła przyjęcia zwrotu. Poprosiłam o pomoc Allegro i otrzymałam odpowiedź, że prywatni sprzedający nie muszą przyjmować zwrotów. Czuję, że jest to delikatnie mówiąc niesprawiedliwe. Czy allegro oficjalnie wspiera robienie wałków wśród prywatnych sprzedawców?
Ale tu nie ma niczego dziwnego, niezgodnego z prawem, ale nie zgłasza się zwrotu tylko składa reklamację na niezgodność z opisem i tak napisz w dyskusji, tam w dyskusji odpisują BOTy więc pisz dokładnie, uważnie.
Ok, dziękuję za radę - nie miałam do wyboru opcji czy chcę zgłosić reklamację czy zwrot, wynikało to z kontekstu sprawy więc nie pomyślałam że to może mieć znaczenie jeśli tego nie uściślę. Pozdrawiam!
@pannaGie Ma duże znaczenie, tu musi rozpatrzyć reklamację.