anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzenie paczki i towaru przesłanego InPostem do paczkomatu

lisiorka
#1 Nowicjusz

Witam. Dzisiaj odebrałam paczkę z paczkomatu gdzie okazało się iż paczka została uszkodzona przez co towar ( dzbanek ceramiczny) uległ uszkodzeniu- pęknięte ucho....zaznaczę że dzbanek dodatkowo został owinięty folią bąbelkową.  Pytanie: gdzie i jak mogę domagać się zwrotu pieniędzy przez przewoźnika? dziękuje

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @lisiorkaw opisanym przypadku bardzo proszę o zgłoszenie oficjalnej reklamacji poprzez formularz na stronie InPost: https://inpost.pl/reklamacja

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

lisiorka
#1 Nowicjusz

Dziękuję za odpowiedź!

oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

A to nie nadawca reklamuje uszkodzoną przesyłkę? 

Piotr

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@twojezdrowie_org

Po odebraniu przesyłki reklamację mogą złożyć obie strony 

 

Art.  92. [Wniesienie reklamacji]

1.  W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej prawo wniesienia reklamacji przysługuje:

1) nadawcy albo,

2) adresatowi - w przypadku gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo gdy przesyłka pocztowa lub kwota pieniężna określona w przekazie pocztowym zostanie doręczona adresatowi.

oznacz moderatorów