Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dzisiaj odebrałam paczkę z paczkomatu gdzie okazało się iż paczka została uszkodzona przez co towar ( dzbanek ceramiczny) uległ uszkodzeniu- pęknięte ucho....zaznaczę że dzbanek dodatkowo został owinięty folią bąbelkową. Pytanie: gdzie i jak mogę domagać się zwrotu pieniędzy przez przewoźnika? dziękuje
Cześć @lisiorka, w opisanym przypadku bardzo proszę o zgłoszenie oficjalnej reklamacji poprzez formularz na stronie InPost: https://inpost.pl/reklamacja
Dziękuję za odpowiedź!
A to nie nadawca reklamuje uszkodzoną przesyłkę?
Piotr
Po odebraniu przesyłki reklamację mogą złożyć obie strony
Art. 92. [Wniesienie reklamacji]
1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej prawo wniesienia reklamacji przysługuje:
1) nadawcy albo,
2) adresatowi - w przypadku gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo gdy przesyłka pocztowa lub kwota pieniężna określona w przekazie pocztowym zostanie doręczona adresatowi.