Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
>Kupiłem plyte przyszła mi po kilku dniach , dostałem ja wszystko wydawało się okej dopiero gdy poprosiłem informatyka o włożenie procesora zauwazyl on że plyta jest uszkodzona po jakim czasie dostanę zwrot? Sprzedający nic nie pisał o braku pinów na procesorze. Rozpocząłem dyskusje czy jest jakaś szybsza możliwość poproszenia o zwrot pieniędzy niż 14 dni i prośba o zwrot pieniędzy
@Client:43061259
Jeżeli płyta jest uszkodzona - to należy zacząć od złożenia reklamacji .
W reklamacji należy wskazać swoje żądanie, np.: naprawa/wymiana/obniżenie ceny
Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i po jej pozytywnym rozpatrzeniu powinien uwzględnić żądanie reklamacyjne.
Żądanie zwrotu pieniędzy przy pierwszej reklamacji jest o tyle niezasadne, że sprzedawca będzie miał nie 14, a 30 dni na jej rozpatrzenie i w tym okresie może zamiast zwrotu pieniędzy zaproponować np. naprawę lub wymianę).
Sprzedający nic nie pisał o braku pinów na procesorze.
To chyba nie jest reklamacja, tylko zwrot z powodu niezgodności z opisem.
@Client:100160870 "... o braku pinów na procesorze. "
Nie, nie... to chyba tzw. przejęzyczenie, niewłaściwe określenie problemu i nie ma potrzeby drzeć o to szat. Wiadomo, przedmiotem zakupu była płyta a nie procesor.
Jeżeli płytę oglądał informatyk (chyba autentyczny) no to chyba prawidłowo zdiagnozował problem i brak pinów był na płycie głównej a nie w procesorze.
Więc jednak reklamacja.
Tylko że jeśli to płyta Intel'a to te braki pinów są czymś normalnym. Chodzi o to żeby nowe procesory nie współpracowały ze starszymi płytami głównymi. Ale informatyk chyba wiedział co mówi.
@Client:100160870
W przypadku wady otrzymanego produktu (niezgodność z opisem jest wadą) składa się reklamację.
Produkt odeślesz do sprzedawcy (zwrócisz) jeżeli o to poprosi (sprzedawca może rozpatrzyć reklamację również bez odsyłania wadliwej rzeczy, ale najczęściej jednak sprzedawcy oczekują odesłania rzeczy, aby móc ją naprawić lub wymienić.
Ew. odstąpienie od umowy z art. 27 UoPK w przypadku gdy przedmiot jest uszkodzony niesie np. ryzyko możliwości zmniejszenia zwracanej kwoty np. z powodu sprawdzania o zakresie szerszym niż możliwe w sklepie stacjonarnym.
@Client:43061259 Nie ma właściwie, to jest najlepsza forma wyjaśnienia niezgodności z opisem, właściwie reklamacja.