Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar został uszkodzony podczas dostawy. Co w takiej sytuacji nam zrobić?
według uokiku reklamację złożyć ma odbiorca lub z upoważnieniem nadawca jeśli jest firmą, bo prywatny sprzedawca odpowiada za towar do chwili wydania
witam.
Wysłałem zyrandol na wzór tiffany nie jest ze szkła lecz z mocnego tworzywa więc ciężko go uszkodzić jednak komuś w transporcie się to udało. W związku zaistniałą sytuacją kupujący chce idę mnie zwrotu pieniążków za towar. Towar został spakowany należycie zabezpieczony do wysyłki. Z tad moje pytanie co robić w takiej sytuacji...
@rybek28 wysłałem jako kto? firma czy prywatny? jako firma albo on sobie sam składa reklamację do przewoźnika albo ty za niego ale ma ci udostępnić zdjęcia towaru paczki paragonu plus oświadczenie o zrzeczeniu się roszczeń reklamacyjnych do przewoźnika. Zależy jeszcze czym wysłałeś i czy na umowie własnej z przewoźnikiem czy nadawcą jest allegro sprawdź etykietę. Jak sprzedałeś jako osoba prywatna to ryzyko utraty i uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego w momencie wydania przewoźnikowi więc składa sobie reklamację sam kupujący i do momentu, aż przewoźnik nie odrzuci reklamacji z tytułu złego spakowania kupujący może sobie chcieć gwiazdkę z nieba. Podaj dodatkowe informacje.
Protokół szkody sporządza kupujący jako posiadający towar paczkę i dowód zakupu ma na to 7 dni od odebrania i robi to na stronie przewoźnika. Reklamację należy złożyć też do 7 dni od odbioru z protokołem. Po tym czasie przewoźnik uwala reklamacje instant zgodnie z prawem pocztowym art o doręczeniu bez zastrzeżeń
Za mało piszesz, żeby się do tego jakoś ustosunkować.
Towar został uszkodzony w transporcie - na jakiej podstawie to stwierdzasz? Bylo uszkodzone opakowanie? - sporządziłeś protokół przy odbiorze przesyłki?