Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
a ja chciałbym dopytać o zakup na allegro lokalnie i o zwroty tam od strony kupującego. Dziś otrzymałem przesyłkę gdzie uważam, że ostałem oszukany przez sprzedającego. Dostałem niekompletny przedmiot . Zdjęcia i opis prezentowały co innego a dostałem tylko jeden element. Z rozmowy przed zakupem wynikało ze ogłoszenie aktualne. Ze strony kupującego nie było informacji że dostane tylko jeden element. Chciałbym zwrócić ten przedmiot. mam wykupiony pakiet Smart ale nie widzę opcji na allegro lokalnie że można takich darmowych zwrotów dokonać. Nie mam ogólnie przycisku do zwrotu przedmiotu. Czy w przypadku jaki opisałem to naprawdę ja musze pokrywać koszty zwrotu?
@TOBI_TK w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest otworzenie dyskusji i wyjaśnienie sprawy ze sprzedającym. Jeśli będziesz potrzebować wsparcia, możesz poprosić nasz support o pomoc.
Prawo do zwrotu w ciągu 14 dni, masz tylko w przypadku zakupu od przedsiębiorcy. Prywatny sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów.
Musi natomiast rozpatrzyć ewentualną reklamację.