Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Data zakupu: 08.01.2025
Zakupiłem kierownicę Thrustmaster T300, która w opisie była określona jako „bardzo dobra”. Po długim oczekiwaniu sprzedający nadał paczkę dopiero 20.01.2025.
Dzisiaj odebrałem przesyłkę z paczkomatu i niestety okazało się, że kierownica była luźno wrzucona do zbyt dużego pudełka, bez odpowiedniego zabezpieczenia. Po przetestowaniu sprzętu stwierdziłem, że nie działa on poprawnie. Nie jestem pewien, czy uszkodzenie nastąpiło w trakcie transportu, czy też sprzedający wysłał niesprawny przedmiot.
Rozpocząłem już dyskusję na Allegro Lokalnie, a na razie otrzymałem jedynie wiadomość od pomocy Allegro, w której poinformowano mnie, że jako kupujący reklamuję kierownicę i oczekuję zwrotu części kwoty lub odstąpienia od umowy. Zostałem poinformowany, że osoby prywatne sprzedające na Allegro Lokalnie nie mają obowiązku przyjmowania zwrotów, a odstąpienie od umowy wymaga zgody sprzedającego.
Zgodnie z informacją od Allegro, sprzedający ma czas na wydanie decyzji reklamacyjnej do 06.02.2025 (23:59), ponieważ moje roszczenie zgłosiłem 23.01.2025.
Co mogę zrobić, jeśli sprzedający odmówi reklamacji lub nie wyda decyzji w wyznaczonym terminie? Jakie kroki powinienem podjąć w takiej sytuacji?
Z góry dziękuję za pomoc.
Po 14dniach należy dyskusję odznaczyć jako nierozwiązana.