Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Zamówiłem sprzęt 21.08.2020 , opłaciłem i do dzisiejszego dnia nic
nie przyszło.
Sprzedawca napisał że dotrze najpózniej do 29.08.2020.
Kiedy mogę się spodziewać przesyłki , lub zwrotu środków na konto.
Proszę o informację zwrotną.
Z poważaniem
Dariusz
Próbowałeś pytać sprzedawcy czy otrzymał Twoją wpłatę i czy na 100% wysłał paczkę? Dostałeś nr nadania? Co widzisz na śledzeniu?
Od tych rzeczy trzeba zacząć. W razie czego napisz sprzedawcy aby jeszcze raz wysłał Ci towar bo generalnie nawet jeśli paczka gdzieś po drodze się zawieruszyła, to nie masz obowiązku czekać np. 30dni aż przewoźnik uzna mu reklamację.
Zawsze możesz założyć dyskusję jeśli w żaden inny sposób sprzedawca by nie reagował.
Rozpocznij dyskusję ze sprzedającym , bardzo szybko się dowiesz
@mdrogeria nie przesadzaj. Dyskusja to spór (ja wolałem starą nazwę, która przynajmniej wprost "mówiła" co to jest). Klienci bowiem często (zbyt często) nadużywają właśnie dyskusji. Często założona dyskusja jest bowiem dopiero ich pierwszym kontaktem ze sprzedawcą. Niekiedy nawet nie zgłoszeniem jakiegoś problemu, a po prostu zwykłym pytaniem. Więc najpierw mail lub telefon do sprzedawcy. Jeśli jest problem z odpowiedzią z jego strony to wówczas dyskusja.
A tak to się ludzie tutaj naczytają, że tylko dyskusja, dyskusja i jeszcze raz dyskusja, a później sprzedawca jak idiota czatuje na tej dyskusji bo przecież Allegro go rozlicza z każdej minuty opóźnienia w udzieleniu odpowiedzi 😕
www_otosek_pl cyt-Sprzedawca napisał że dotrze najpózniej do 29.08.2020.
@mdrogeria owszem, napisał to. Jednak mógł to napisać nawet PRZED dokonaniem zakupu przez klienta. Mnie też czasami ludzie pytają na kiedy dostaną jakiś towar jeśli np. kupią go dzisiaj czy jutro. Nie mamy więc pewności kiedy sprzedawca deklarował taki termin doręczenia 🙂 Swoją drogą, deklarowanie terminu DORĘCZENIA to niezła odwaga 😄 Ja akurat deklaruję termin wysłania, zaznaczając, że teoretycznie towar powinien być np. doręczony następnego dnia, ale zaznaczam też zawsze, że 100% pewności nie ma, bo kurier może zrobić opóźnienie i wówczas klops.
Tak czy siak, dyskusja powinna być ostatecznością jeśli sprzedawca ignoruje inne formy kontaktu. Wtedy jak najbardziej jestem za. Jednak niesprawiedliwością jest nadużywanie dyskusji przez klientów, którzy traktują ją jako zwykłą formę kontaktu (co kiedyś usłyszałem dosłownie w ten sposób, od jednego ze swoich klientów).
www_otosek_pl dyskusja jest narzędziem dyscyplinującym nie do końca uczciwego sprzedawcy . Jeśli jest przeprowadzona prawidłowo / mama na myśli zakończenie / nie widzę w tym nic zdrożnego .
@Client:89157139 Jeśli termin dostawy minął i nie chcesz już czekać, wyślij sprzedawcy odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty, podając numer konta. Jeśli chcesz jeszcze poczekać, przed wysłaniem tego oświadczenia wyślij sprzedawcy ostateczny termin dostawy, na jaki się godzisz, a potem, jeśli i ten termin minie, wyślij to oświadczenie. Wszystko pisz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i w razie konieczności, po 24 godzinach w dni robocze wsparcia udzieli Ci tam pracownik Allegro.