Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający użytkownik tuszeria.pl nie odpowiada na e-mail i nie odbiera telefonów.
Kiedy zakup ???
Jeśli Twoje próby kontaktu i wyjaśnienia nieporozumienia ze sprzedającym nie przyniosły rozwiązania, możesz rozpocząć Dyskusję.
Zrobisz to w konkretnym zamówieniu, w zakładce Kupione. Do jednej transakcji możesz rozpocząć tylko jedną Dyskusję. Jeśli ją zakończysz, nie rozpoczniesz kolejnej dla tego samego zamówienia.
Jeśli jedna transakcja obejmowała zakup w kilku ofertach, możesz wskazać tylko tę, której dotyczy problem.
W zakładce wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję, wskaż jej powód oraz dokładnie opisz problem. Pozwoli to zarówno sprzedającemu jak i pracownikowi Allegro lepiej odnieść się do Twojego zgłoszenia i może przyspieszyć rozwiązanie sprawy.
Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij [wyślij].
Koniecznie sprawdź ramy czasowe Dyskusji. Jeśli minęło już 180 dni od zakupu, jej rozpoczęcie będzie niemożliwe.
Listę prowadzonych Dyskusji znajdziesz w zakładce Lista dyskusji.