anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie nie zostało zrealizowane.

Client:39964050
#7 Wielbiciel#

Sprzedający użytkownik tuszeria.pl nie odpowiada na e-mail i nie odbiera telefonów.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

kostas11
#21 Demiurg#

Kiedy zakup ???

 

Jeśli Twoje próby kontaktu i wyjaśnienia nieporozumienia ze sprzedającym nie przyniosły rozwiązania, możesz rozpocząć Dyskusję.

Sytuacje, w których możesz rozpocząć Dyskusję
  • Zamówienie do Ciebie nie dotarło
  • Przedmiot różni się od opisu w ofercie
  • Zamówienie dotarło niekompletne
  • Masz problem z odstąpieniem od umowy
  • Zamówienie dotarło uszkodzone
  • Masz problem po odesłaniu przedmiotu do sprzedającego.

Zrobisz to w konkretnym zamówieniu, w zakładce Kupione. Do jednej transakcji możesz rozpocząć tylko jedną Dyskusję. Jeśli ją zakończysz, nie rozpoczniesz kolejnej dla tego samego zamówienia.

Jeśli jedna transakcja obejmowała zakup w kilku ofertach, możesz wskazać tylko tę, której dotyczy problem.

W zakładce wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję, wskaż jej powód oraz dokładnie opisz problem. Pozwoli to zarówno sprzedającemu jak i pracownikowi Allegro lepiej odnieść się do Twojego zgłoszenia i może przyspieszyć rozwiązanie sprawy.

kostas11_0-1585925504050.png

Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij [wyślij].

Koniecznie sprawdź ramy czasowe Dyskusji. Jeśli minęło już 180 dni od zakupu, jej rozpoczęcie będzie niemożliwe.

Listę prowadzonych Dyskusji znajdziesz w zakładce Lista dyskusji.

________
Κώστας
oznacz moderatorów