Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W wyniku zamieszania został zakupiony przedmiot z płatnością i odbiorem osobistym.
Widnieje on w zakładce kupione.
Niestety, nie jestem w stanie go odebrać-był to zakup przez pomyłkę.
Po kontakcie ze sprzedającym i wyjaśnieniu sprawy, powiadomił mnie że został obarczony opłatą za sprzedaż.
Napisałem już w tej sprawie do wsparcia Allegro, czy sprzedający to zrobił - nie wiem.
Teraz główne pytanie, czy da się to cofnąć tak, aby nikt nie musiał ponieść kosztów. Wiem, nie ma opcji anuluj.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
@Client:117188696 napisz na czacie, że odstępujesz od umowy, wówczas sprzedający będzie miał podstawę, aby ubiegać się o zwrot prowizji
Napisałem takie wiadomości.
Proszę anulować. Zostawiłem telefon i znajomy kupił.
Zaraz napiszę do działu pomocy i postaram się rozwiązać problem, aby nie musiał Pan ponosić tej kwoty. Proszę o chwilę.
Dostałem wiadomość, żeby napisał Pan do działu wsparcia z prośbą o anulowanie. Wtedy zamówienie zostanie uznane za anulowane mimo braku takiej opcji.
Wyczytałem, że nasza sytuacja nie jest jedyną i po kontakcie z Allegro transakcja zostaje anulowana i nie zostaje Pan obarczony prowizją.
Co sądzicie?
Dodam, że oprócz wiadomości od sprzedawcy o tym że został obarczony kosztami, już nic późnej nie napisał.
@Client:117188696 j/w jeśli odstąpiłeś od umowy i sprzedający się na to zgodził, to niech napisze do suportu Allegro i zwrócą jemu prowizje
Może to głupi zabrzmi, ale w jaki sposób odstąpić od umowy na Allegro lokalnie?
Rozumiem, czy w/w wiadomości wskazują na to że proszę o odwołanie zakupu, co za tym idzie odstępstwo od umowy? Czy mam po prostu napisać że odstępuję i tyle? Zdarzały się takie sytuacje? Udało się to odkręcić?
@Client:117188696 przez 25 lat takich sytuacji było miliony, i można to odkręcić , ale to sprzedający musi napisać o zwrot prowizji😉
Czyli tak jak myślałem. Z tego co rozumiem, z moich wiadomości do sprzedającego jasno wynika, że proszę o działanie w celu zwrotu prowizji? Nie może dojść do sytuacji w której sprzedający nic nie zrobi, a będzie ode mnie żądał zwrotu prowizji? Bo jak rozumiem, problem jest z mojej winy,to logiczne, ale to w interesie sprzedającego jest prośba o zwrot prowizji?
@Client:117188696 wina jest ewidentnie Twoja, ale jeśli przyznałeś, że nie chcesz tego zakupu , to sprzedający MOŻE się ubierać o zwrot prowizji, ale to nie oznacza, ze go dostanie🙁
Wina jest moja, tego nie neguję. Jest coś co mogę zrobić żeby decyzja miała szansę być pozytywna, czy na razie zostawić jak jest i czekać aż sprzedający coś napisze o ile w ogóle?
@Client:117188696 napisz do sprzedającego niech najpierw poprosi Allegro o zwrot prowizji i na razie śpij spokojnie, jeśli będzie chciał wymusić od Ciebie kasę , to napisz tutaj , jak potoczyła się dalej sytuacja
Dobra, na razie dziękuję za pomoc. Będę dawał znać jak się potoczy sprawa dalej.
@Client:117188696 sprzedający powinien skontaktować się z nami przez formularz w sprawie zwrotu prowizji i przesłać zrzut konwersacji, w której prosisz o anulowanie zakupu. Zwrócimy mu prowizję 🙂
Napisałem do niego z taką prośbą, odczytał, ale nie wiem czy podjął działania.