anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam 2razy za ten sam towar przez pomyłkę chce anulować i zwrot pieniedzy

Client:86902244
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam 2razy za ten sam towar przez pomyłkę chce anulować i zwrot pieniedzy

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:86902244
#7 Wielbiciel#

Chce 1przedmiot

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:86902244 Jeśli zapłaciłaś dwa razy za to samo, jedna z wpłat wróci na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Nigdzie nie musisz tego zgłaszać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86902244 Podaj mi proszę numer oferty lub zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów