Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupiłem grę 12 lutego br. Zapłaciłem przez PayU od razu. Dzisiaj 22 lutego skontaktowałem się ze sprzedającym bo nie otrzymałem zakupionej gry. Twierdzi, że nie dostał pieniędzy. Co mam zrobić? Proszę o odp.
@radekj1988 napisz mu żeby zerknął w zakładką Środki i historia operacji. a tak se wypłaci https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wyplacic-pieniadze-z-all...
radekj1988 Zacznij od sprawdzenia statusu płatności w zakładce ,, moje zakupy ,, jeśli jez oplacone domagaj się wysyłki.
@radekj1988 Tobie w "Moje zakupy" co pokazuje? Jeżeli masz płatność zakończona, domagaj się wysyłki towaru, zacznij od dyskusji ze sprzedawcą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@radekj1988 Tak twierdzi? Zobacz w swojej zakładce Kupione, jaki masz status wpłaty - Zakończona, zakup opłacony. Jeśli tak jest i sprzedawca nadal stwarza problem, otwórz Dyskusję i domagaj się wysyłki, pomoże Ci tam pracownik Allegro.
Dyskusja Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Wyświetla mi, że Płatność - Zakończona
No to pieniądze dostał. Otwórz Dyskusję i domagaj się niezwłocznej wysyłki. Bez Dyskusji i pomocy Allegro nadal Cię będzie zwodził.
Ok, dzięki. Otworzyłem Dyskusje.