anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy od Sprzedającego (osoba prywatna) za zaginioną przesyłkę?

cheap-books
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Zakupiłem smartfona od osoby prywatnej, na Allegro Lokalnie. Po otrzymaniu mojej wpłaty, Sprzedawca nadał przesyłkę w paczkomacie InPost. Przesyłka jednak nie dotarła do mnie i po kilku dniach bezowocnego oczekiwania, rozpocząłem Dyskusję za Sprzedawcą z tytułu nie otrzymania produktu po wpłacie. Na moją prośbę Sprzedawca złożył formularz reklamacyjny (z pozycji nadawcy) w firmie InPost, która wstępnie potwierdziła zaginięcie przesyłki. Termin udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację wynosi 30 dni, licząc od daty przyjęcia zgłoszenia, czyli jest dłuższy niż wynoszą ramy czasowe rozpoczętej już Dyskusji.

Odnośnie tej sytuacji chciałbym zapytać czy zasadne jest dalsze przetrzymywanie mojej wpłaty przez Sprzedawcę, skoro otrzyma on odszkodowanie od przewoźnika za zgubioną przesyłkę. Czy w tej sytuacji mogę zażądać od Sprzedawcy niezwłocznego zwrotu mojej wpłaty, czy też zwrot ten zależy wyłącznie od jego dobrej woli? Chciałbym raz jeszcze podkreślić, że zarówno Sprzedawca jak i kupujący są w tej transakcji osobami prywatnymi.

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0