anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot srodków od sprzedajacego z Allegro lokalnie

Krzysiora97
#7 Wielbiciel#

Witam, 11.02.2021 kupiłem przez kup teraz na Allegro lokalnie telefon, zapłaciłem przez payu, telefon doszedl ale okazało się że jest problem z zasięgiem wifi. Poszedłem do serwisu tam okazało się że telefon był rozbity i jest niechlujnie poskladany na chińskich zamiennikach więc zdecydowałem się go oddać sprzedawcy, nawet sam mi to zaproponował. Teraz pytanie kto w takiej sytuacji powinien ponieść prowizję za ogłoszenie. Sprzedajacy chce zwrócić kwotę i potracić koszta prowizji. Na dodatek miał przelew zrobić w czwartek 25.02 i do dziś nie dotarł pytam się dlaczego to twierdzi że dalej Allegro nie zaksięgowało mu mojej wpłaty  sprzed prawie miesiąca. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Żadnymi prowizjami sprzedawca nie może Ciebie obciążać, zabrania tego regulamin Allegro. Wszelkie opłaty za aukcje on pokrywa. Po odesłaniu telefonu w ramach reklamacji ma obowiązek zwrócić Ci całą wpłatę + koszt odesłania. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE upomnij się o pieniądze i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, wtedy szybko zwróci.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Nie daj się na to nabrać tu wina jest po stronie sprzedawcy i on ponosi koszty a o zwrot kosztów obsługi sam będzie się mógł starać po zwrocie środków na twoje konto.

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@Krzysiora97 gdyby allegro nie zaksiegowąło wpłaty ro raczej by Ci telefonu nie wysłał:). 

Jesli chodzi o zwrot to moim zdaniem powinieneś dostac zwrot całej kwoty jaką wpłaciłeś ewentualnie sprzedający sie moze zwrócić do allegro o zwrot naliczonej prowizji  ale to juz sprawa miedzy sprzedającym a allegro.

Telefonu nie oddajesz w ramach zwrotu lecz w ramach reklamacji wiec sprzedawca powinien albo zwrócić Ci całą wpłate łacznie z kosztami wysyłki w obie strony alebo tez usunąć usterke lub wymienić telefon na prawidłowo działający.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Krzysiora97 Prowizja to problem sprzedawcy, on pisze o jej zwrot do All, tobie po złożeniu reklamacji(rękojmia) i uznaniu jej,  sprzedawca musi zwrócić całość łącznie z kosztami przesyłki. Otwórz dyskusję z sprzedawcą i domagaj się zwrotu całości:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów