anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro zablokowało możliwość wypłaty - wbrew własnemu regulaminowi

MAMY ROZWIĄZANIE!
Col324
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry
Allegro z dnia na dzień zablokowało bez ostrzeżenia wypłaty moich pieniędzy
PayU wysłało do mnie mejla z prośbą o weryfikację przez przesłanie dokumentu tożsamości - mimo że w poprzednim roku już taka weryfikacja była i przeszła pomyślnie. W mejlu jest link do regulaminu allegro w którym wyraźnie jest zapis:

Ile masz czasu na potwierdzenie tożsamości

Będziesz mieć na to 90 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli przez ten czas nie prześlesz dokumentu i nie potwierdzisz swoich danych, zablokujemy wypłaty Twoich środków. Będą one ponownie dostępne, gdy przejdziesz weryfikację.

W moim przypadku natomiast wypłaty zostały zablokowane natychmiast a powinny dopiero po 90 dniach. Proszę o wyjaśnienie sprawy, czy mi może umknął jakiś zapis czy allegro nie stosuje się do własnego regulaminu?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
gdvorek
Moderator
Moderator

@Col324 widzę, że wyjaśniliśmy Tobie wszystko mailowo. Operator płatności ma obowiązek posiadania aktualnych danych, dlatego co pewien czas może poprosić o ponowną weryfikację danych. Szczegóły są dostępne w tym artykule

Twoja sytuacja nie dotyczy re-weryfikacji konta Allegro tylko weryfikacji po stronie operatora więc te 90 dni nie obowiązuje, stąd nastąpiła obecnie blokada.

Jeśli masz więcej pytań zachęcam do kontynuowania rozmowy w zgłoszeniu mailowym 51105489.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Col324
#7 Wielbiciel#

Artykuł który Pan wysłał nie istnieje.

Ja powołuję się na przepis do którego link sami Państwo wysłaliście w powiadomieniu o konieczności weryfikacji który otrzymałam. Nie ma tam żadnych podpunktów o re-weryfikacji

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Col324 przepraszam - edytowałem mój wątek. Otrzymałeś ten link również mailowo.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Col324
#7 Wielbiciel#

Ten artykuł jest odnośnie kont firmowych. Ja prowadzę konto prywatne.

Chcę również dodać, że w artykule który Pan wysłał również jest wyraźny zapis:

Twój czas na weryfikację zależy od tego, czy operator uzna sprawę za pilną, czy o standardowym priorytecie. Tryb pilny to jedynie 5 dni, ale zazwyczaj na weryfikację będziesz mieć 60 lub 90 dni

Minimalnie więc powinno być to 5 dni a ja zostałam pozbawiona możliwości wypłat natychmiast.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Col324 otrzymałeś od nas wyczerpującą informacje w powyższym temacie. Zachęcam do kontynuowanie rozmowy w sprawie mailowej.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Col324
#7 Wielbiciel#

Allegro zajęło więc cudze pieniądze w trybie natychmiastowym a zwrócenie uwagi na to że wysyłane przez pracowników zapisy ich własnego regulaminu wyraźnie potwierdzają że nie mają racji skutkuje tylko tym że moderator oznacza dyskusję jako rozwiązaną i wysyła formułkę "otrzymał pan odpowiedź".

Allegro stosuje się do własnych zasad tylko gdy jest im to na rękę, cóż za nowość.

Typowe nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi...


Ta sprawa nadaje się do UOKIK.

 

oznacz moderatorów
wwfautoczesci
#9 Pomysłodawca#

Mam podobną sytuację. Co innego w mailu a co innego pracownik. Tylko chyba UOKiK ich postawi do pionu.

oznacz moderatorów