anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane zamówienie, a brak środków na koncie do zwrotu

e-zeflin
#8 Zapaleniec#

Witam

Kupujący anulował zakup i czeka na zwrot środków. Jednak nie mam żadnych środków na koncie allegro z którego mógłbym ten zwrot zrobić. I raczej szybko się nie pojawią. Co powinienem teraz zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@e-zeflin Oddaj pieniądze zwykłym przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy kupującego. To nie jest zabronione. 

oznacz moderatorów

auto-dekoracje
#10 Popularyzator#

Sprzedaż -> Obsługa zamówień - > Zwroty towarów.

Rozwijasz szczegóły zwrotu. Tam zawsze masz podany nr konta bankowego klienta i nr zwrotu, który warto wkleić w tytule przelewu.

Robię tak czasem i Allegro bardzo szybko przyznaje mi zwrot prowizji (praktycznie z automatu).

oznacz moderatorów

e-zeflin
#8 Zapaleniec#

Dla zwrotów to zadziała, dobry hint. Ale tutaj mamy Anulowane zamówienie. Nie wyświetla mi sie w tamtej zakładce.

oznacz moderatorów

auto-dekoracje
#10 Popularyzator#

Nie miałam jeszcze sytuacji, aby klient anulował zamówienie po tym jak pieniądze poszły już na moje konto. Zajrzałam i w sumie każdy przypadek miał status "płatność rozpoczęta", czyli docelowo klient nie zapłacił.

A jak wejdszesz w akcje -> płatności ? Może tam będzie coś więcej? 😄 Jeśli nie, a jesteś pewnien, że była wpłata za przedmiot, to pozostaje chyba tylko zapytać klienta o nr konta.

oznacz moderatorów

e-zeflin
#8 Zapaleniec#

Sprawdziłem, klient zapłacił, a w "Płatnościach" jest właśnie tylko, że zapłacił i że mogę zrobić zwrot, ale to już robiłem, tyle, że nie ma środków do zrobienia zwrotu. Zostaje poprosić klienta o nr konta. Dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów