Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący anulował zakup i czeka na zwrot środków. Jednak nie mam żadnych środków na koncie allegro z którego mógłbym ten zwrot zrobić. I raczej szybko się nie pojawią. Co powinienem teraz zrobić?
@e-zeflin Oddaj pieniądze zwykłym przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy kupującego. To nie jest zabronione.
Sprzedaż -> Obsługa zamówień - > Zwroty towarów.
Rozwijasz szczegóły zwrotu. Tam zawsze masz podany nr konta bankowego klienta i nr zwrotu, który warto wkleić w tytule przelewu.
Robię tak czasem i Allegro bardzo szybko przyznaje mi zwrot prowizji (praktycznie z automatu).
Dla zwrotów to zadziała, dobry hint. Ale tutaj mamy Anulowane zamówienie. Nie wyświetla mi sie w tamtej zakładce.
Nie miałam jeszcze sytuacji, aby klient anulował zamówienie po tym jak pieniądze poszły już na moje konto. Zajrzałam i w sumie każdy przypadek miał status "płatność rozpoczęta", czyli docelowo klient nie zapłacił.
A jak wejdszesz w akcje -> płatności ? Może tam będzie coś więcej? 😄 Jeśli nie, a jesteś pewnien, że była wpłata za przedmiot, to pozostaje chyba tylko zapytać klienta o nr konta.
Sprawdziłem, klient zapłacił, a w "Płatnościach" jest właśnie tylko, że zapłacił i że mogę zrobić zwrot, ale to już robiłem, tyle, że nie ma środków do zrobienia zwrotu. Zostaje poprosić klienta o nr konta. Dziękuję za pomoc