Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,kupujący z Omanu ,zakupił u mnie produkt za pobraniem ,po kontakcie stwierdził że to pomyłka ,nie potrafi anulować aukcji ,chciałbym anulować aukcję ,wznowić sprzedaż i odzyskać prowizję ,jak mogę to zrobić ?
To pułapka ostatnio Afryka ciągle pojawia się na AL ,omijaj z daleka takie transakcje
Jeśli kupujący w kontakcie napisał, że to pomyłka i nie chce towaru, jest to anulowanie zakupu, czyli odstąpienie od umowy. Nie ma znaczenia, skąd jest kupujący. Wystąp o zwrot prowizji, a po odrzuceniu wniosku, napisz odwołanie i zamieść w nim otrzymaną informację od kupującego; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@abaczesci Skoro masz pewność że Kupujący nie chce przedmiotu wystaw go ponownie. Formalnie powinieneś odczekać 7 dni przy sprzedaży na allegro. Wystąp o zwrot prowizji normalnie i powinieneś go otrzymać, skoro zakup nie był opłacony. W razie problemów ze zwrotem napisz osobne zgłoszenie do allegro i tam opisz sytuację.