anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupu , jak anulować zakup ,kupujący zza granicy nie nie posługuję się językiem polskim

abaczesci
#7 Wielbiciel#

Witam ,kupujący z Omanu ,zakupił u mnie produkt za pobraniem ,po kontakcie stwierdził że to pomyłka ,nie potrafi anulować aukcji ,chciałbym anulować aukcję ,wznowić sprzedaż i odzyskać prowizję ,jak mogę  to zrobić ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mwmonety
#21 Demiurg#

To pułapka ostatnio Afryka ciągle pojawia się na AL ,omijaj z daleka takie transakcje 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli kupujący w kontakcie napisał, że to pomyłka i nie chce towaru, jest to anulowanie zakupu, czyli odstąpienie od umowy. Nie ma znaczenia, skąd jest kupujący. Wystąp o zwrot prowizji, a po odrzuceniu wniosku, napisz odwołanie i zamieść w nim otrzymaną informację od kupującego; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@abaczesci Skoro masz pewność że Kupujący nie chce przedmiotu wystaw go ponownie. Formalnie powinieneś odczekać 7 dni przy sprzedaży na allegro. Wystąp o zwrot prowizji normalnie i powinieneś go otrzymać, skoro zakup nie był opłacony. W razie problemów ze zwrotem napisz osobne zgłoszenie do allegro i tam opisz sytuację.

oznacz moderatorów