Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Kupujący anulował zamówienie z powodu pomyłki w sposobie dostawy i złożył nowe zamówienie z właściwą formą przesyłki. Pytanie czy w tej sytuacji otrzyma automatycznie zwrot środków za anulowane zamówienie? Status zamówienia był nie zmieniany (Nowe) i nie była utworzona żadna przesyłka. Pytam ponieważ nie miałem zaznaczonych automatycznych zwrotów w ustawieniach PRZED anulowaniem zakupu przez Kupującego i włączyłem je dopiero PO anulowaniu zakupu.. Z góry dziękuję za wyjaśnienie!
@MosaicShop zwróć ręcznie.
@MosaicShop jeśli masz ustawione automatyczne zwroty to owszem , w innym przypadku musisz odklepać i zwrot wpłaty i wniosek o zwrot prowizji .
Dzięki @mdrogeria @Client:44052296 za wyjaśnienia! 😉