anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczny zwrot środków po anulowaniu zamówienia przez Kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
MosaicShop
#8 Zapaleniec#

Witam! Kupujący anulował zamówienie z powodu pomyłki w sposobie dostawy i złożył nowe zamówienie z właściwą formą przesyłki. Pytanie czy w tej sytuacji otrzyma automatycznie zwrot środków za anulowane zamówienie? Status zamówienia był nie zmieniany (Nowe) i nie była utworzona żadna przesyłka. Pytam ponieważ nie miałem zaznaczonych automatycznych zwrotów  w ustawieniach PRZED anulowaniem zakupu przez Kupującego i włączyłem je dopiero PO anulowaniu zakupu.. Z góry dziękuję za wyjaśnienie!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@MosaicShop zwróć ręcznie.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@MosaicShop jeśli masz ustawione automatyczne zwroty to owszem , w innym przypadku musisz odklepać i zwrot wpłaty i wniosek o zwrot prowizji .

oznacz moderatorów
MosaicShop
#8 Zapaleniec#

Dzięki @mdrogeria @Client:44052296 za wyjaśnienia! 😉

oznacz moderatorów