Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do Sprzedających mających umowę z DPD: Czy Wam też dziś nie działa generowanie protokołu do paczek?
List przewozowy bez problemu wygenerowałam i pobrałam a gdy chciałam wygenerować protokół to kręci się "kółeczko" i nie idzie dalej - infolinia czynna jutro od 8:00 a w poniedziałki kurier po paczki jest u mnie już między 7:30 a 8:00 (jestem pierwszym domem na jego "trasie" 😕 )
Czekać aż system ruszy czy próbować wygenerować nowy list przewozowy?
Ważne żebyś miał wygenerowane listy i mieć co nakleić na paczki. Protokół wydrukujesz sobie potem.
To wiem, ale gorzej będzie jeśli i później nie będzie się dało wydrukować protokołu 😞
dalej nie można wygenerować protokołu 😕
@kashmir22 wydrukuj dwokrotnie list przewozowy jeden na paczke drugi sobie zostaw i niech Ci kurier podpisze odbiór na kopii listu.
Napisz w uwagach: brak możliwościu wygenerowanie protokołu odbioru . I po kłopocie