Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient wystawił mi omyłkowo negatywną opinię nawiązałem kontakt z klientem i przyznał się że nie temu sprzedawcy wystawił miał usunąć ale nic z tym nie zrobił a zaniża mi to jakość sprzedaży. Jak ją usunąć.
Dodam że to już druga taka sytuacja w ostatnim czasie
to kolejny taki przypadek, podejrzewam, że allegro ma jakiś problem techniczny.
@Halfrunt dlaczego nazywasz wystawiających komentarze problemem technicznym? 🙂
generalnie masz rację
w myśl prawa unijnego konsument może być debilem (nie obrażając debili), analfabetą, mieć problem ze zrozumieniem tekstu pisanego i wyglądu obrazka z produktem, może nie znać przepisów, swoich praw i itp - ale wg tychże samych przepisów konsument ma prawo ocenić transakcje i uwaga robi to w interesie innych w/w jemu podobnych osób - przepisy tutaj zakładają, że w tym momencie nigdy nie kłamie, geniuszem, prawilniejszy niż prawak bo mylić się może tylko sprzedawca.
Allegro udoskonaliło ten model o mechanizm karania sprzedawców za zbyt dużą ilość w/w konsumentów - chowając im oferty.
@malmik_hurt wysłałeś mu prośbę o usunięcie oceny?
tak wysłałem prośbę i cisza a mi jakość leży i jak tu utrzymać jakość sprzedaży na wysokim poziomie