anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędna negatywna opinia pomyłka sprzedających

malmik_hurt
#1 Nowicjusz#

Witam

Klient wystawił mi omyłkowo negatywną opinię nawiązałem kontakt z klientem i przyznał się że nie temu sprzedawcy wystawił miał usunąć ale nic z tym nie zrobił a zaniża mi to jakość sprzedaży. Jak ją usunąć.

Dodam że to już druga taka sytuacja w ostatnim czasie

Zrzut ekranu_26-3-2025_184016_salescenter.allegro.com.jpeg

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Halfrunt
#20 Guru#

to kolejny taki przypadek, podejrzewam, że allegro ma jakiś problem techniczny. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Halfrunt dlaczego nazywasz wystawiających komentarze problemem technicznym? 🙂

generalnie masz rację

w myśl prawa unijnego konsument może być debilem (nie obrażając debili), analfabetą, mieć problem ze zrozumieniem tekstu pisanego i wyglądu obrazka z produktem, może nie znać przepisów, swoich praw i itp - ale wg tychże samych przepisów konsument ma prawo ocenić transakcje i uwaga robi to w interesie innych w/w jemu podobnych osób - przepisy tutaj zakładają, że w tym momencie nigdy nie kłamie, geniuszem, prawilniejszy niż prawak bo mylić się może tylko sprzedawca.

Allegro udoskonaliło ten model o mechanizm karania sprzedawców za zbyt dużą ilość w/w konsumentów - chowając im oferty.

 

 

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

@malmik_hurt  wysłałeś mu prośbę o usunięcie oceny?

oznacz moderatorów

malmik_hurt
#1 Nowicjusz#

tak wysłałem prośbę i cisza a mi jakość leży i jak tu utrzymać jakość sprzedaży na wysokim poziomie 

oznacz moderatorów