anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
×

Brak kontaktu z kupującym, co mam zrobić w tej sytuacji?

#7 Wielbiciel#
  • Cześć. Sprzedałem po przez licytację od 1zł cztery przedmioty (dokładnie podzespoły komputerowe) które wylicytowała jedna, ta sama osoba. Od zakończenia tych aukcji minęły już dwa dni i zero kontaktu ze strony kupującego, nie odpowiada na wiadomości. Co mam zrobić w tej sytuacji? Mogę ponownie wystawić te przedmioty na sprzedaż? Czy lepiej jeszcze poczekać? 

Odp.: Brak kontaktu z kupującym.

#21 Demiurg#

@Marshal1983 Na Allegro Lokalnie same się wystawią ponownie po pięciu dniach bez wpłaty.

Na zwykłym Allegro kupujący ma 7 dni na zapłatę, po tym czasie możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić ponownie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Brak kontaktu z kupującym.

#20 Guru#

@Marshal1983 podstawowa informacja : Allegro czy Lokalnie?

_______
BRÓSLI
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Brak kontaktu z kupującym.

#7 Wielbiciel#

Wystawiłem na allegro i allegro lokalnie 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Brak kontaktu z kupującym, co mam zrobić w tej sytuacji?

Moderator
Moderator

@Marshal1983  z tego co widzę to do tego zakupu doszło na Allegro Lokalnie. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone przez Kupującego w ciągu 5 dni oferta wznowi się automatycznie. Samo kliknięcie "kup teraz" lub udział w licytacji nie jest równoznaczne z zawarciem transakcji. Opłatę za obsługę transakcji pobieramy dopiero gdy Kupujący zrealizuje płatność online lub wypełni formularz dostawy (w przypadku przesyłki za pobraniem).

Gdyby do podobnej sytuacji doszło na Allegro, Kupujący ma 7 dni na opłacenie zamówienia, jeżeli tego nie zrobi możesz wystąpić do nas o zwrot prowizji (rabat transakcyjny). Wniosek złożysz w zakładce Zamówienia. Wybierz ofertę, do której chcesz złożyć wniosek o rabat, następnie kliknij "Akcje" i wybierz "zwrot prowizji".  

   Monika
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...