
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Kupujący zgłosił zwrot towaru parę dni temu. Próbowałem się z nim kontaktować telefonicznie oraz mailowo i żadnego odzewu. Napisałem, że pieniądze zostaną zwrócone dopiero, gdy ten odeśle towar i go odbiorę, niestety brak jakiegokolwiek kontaktu, a przesyłka dalej nie została nawet nadana. Stąd pytanie Czy mam obowiązek dokonać zwrotu przed wysyłką towaru przez kupującego do mnie czy mam prawo zrobić to dopiero jak towar będzie już fizycznie u mnie i go sprawdzę?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Huffield Nie , nie musisz zgodnie z UK sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłątę w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy przez kliena i teraz najważniejsze dla Ciebie ,, może wstrzymać zwrot środków do otrzymania przesyłki zwrotnej ,,
Nic się nie martw , czekaj .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący zgłosił zwrot - jak go otrzymasz to wrzucasz na półkę w magazynie i piszesz kupującemu, że naliczasz opłatę za magazynowanie jego towaru w "jakiejś tam kwocie".
Kupujący może Ci zwrócić towar nawet za rok, 2 lata, czy za 5 lat. Nie ma to kompletnie żadnego znaczenia.
Ważne są inne sprawy - zgłoszenie reklamacji, odstąpienie od zawartej umowy, wymiana towaru na inny i zgłoszony w związku z tym zwrot towaru. Sam zwrot towaru bez powodu - nic nie znaczy.
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.