Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem ze zwrotem pięniędzy kupującemu, który zrezygnował z zakupu.
Wystawiłam przedmiot na allegro i allegro lokalnie, kup teraz. Przedmiot został zakupiony, ale do mnie nie przyszło powiadomienie. Dodam, że codziennie wchodziłam na allegro i w moich powiadomieniach nic się nie pojawiło. Jedynie jak później zauważyłam przyszedł mail, który dziwnie wpadł do spamu !! No ale mniejsza o to..
Kupujący po tygodniu rozpoczął "dyskusję" ze mną, że nie otrzymał towaru i tak dowiedziałam się o kupnie. Zażądał zwrotu pieniędzy, które wpłacił przez Payu. Znalazłam instrukcję w allegro jak zwrócić pieniądze. Niestety w zakładce Zamówienia, gdzie powinny być sprzedane przedmioty, przedmiot się nie pojawia. Jest widoczny natomiast w sprzedażach lokalnych, ale tam nie widzę opcji zwrotu pieniędzy. Mam wrażenie, że kupujący zakupił przez allegro lokalnie, lecz zapłacił za towar z przesyłką. Nie wiem teraz jak z tego wybrnąć.
Proszę o podpowiedź, jak mam zwrócić pieniądze.
Pozdrawiam serdecznie.
@tiff_any To proste. Na Lokalnie nie oddasz wpłaty systemowo. Pieniądze musisz wypłacić na swoje konto bankowe i oddać kupującemu zwykłym przelewem na jego rachunek bankowy. Poproś go o numer konta. 🙂
Dzięki, już poprosiłam.
Czy wtedy stracę także prowizję, którą naliczyło mi allegro?
O zwrot prowizji na Lokalnie możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Najlepiej załącz jakiś dowód na rezygnację kupującego. Te opłaty nie zawsze, ale czasem są zwracane. Grzecznie poproś 🙂
Dziękuję bardzo!
Jeszcze jedno pytanie... Czy da się wystawić przedmiot tak, żeby nie pokazywał się na allegro lokalnie? Chciałabym uniknąć tego typu problemów, lecz gdy wystawiam przedmiot automatycznie pojawia się on w dwóch miejscach...
Da się. Przy wystawianiu zaznacz to, co podkreślone na czerwono.