Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie potrafię utworzyć przesyłki. Po zapisaniu pojawia się komunikat " Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
W czym może być problem? Nadaję z Allegro. Nigdy takiego problemu nie miałam, żadnej nieopłaconej faktury w InPost, stan konta InPost zawsze był na 0,00 zł, dopiero teraz taki problem. Widziałam, że inni rozwiązywali ten problem poprzez pobranie zamówień do managera paczkomatów i stamtąd wysyłali, ale ja nawet tego nie potrafię, nic się nie pobiera.
Bardzo proszę o pomoc. nr zamówienia:
e38cf160-0ead-11ee-bb90-09849e91141e
@ETERINIS ten błąd powoduje brak środków na koncie prepaid lub nieopłacona faktura w Inpost, dlatego spróbuj proszę wyjaśnić kwestię należności z Biurem Obsługi Klienta Inpost poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl lub infolinię: +48 722 444 000 lub +48 746 600 000.
Ciekawe, pomogło doładowanie konta. Ciekawe, ponieważ nigdy wcześniej nie trzeba było doładować konta. W każdym razie udało się wygenerować etykietę.