anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

ETERINIS
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, nie potrafię utworzyć przesyłki. Po zapisaniu pojawia się komunikat " Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."

W czym może być problem? Nadaję z Allegro. Nigdy takiego problemu nie miałam, żadnej nieopłaconej faktury w InPost, stan konta InPost zawsze był na 0,00 zł, dopiero teraz taki problem. Widziałam, że inni rozwiązywali ten problem poprzez pobranie zamówień do managera paczkomatów i stamtąd wysyłali, ale ja nawet tego nie potrafię, nic się nie pobiera.

Bardzo proszę o pomoc. nr zamówienia: 

e38cf160-0ead-11ee-bb90-09849e91141e

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ETERINIS ten błąd powoduje brak środków na koncie prepaid lub nieopłacona faktura w Inpost, dlatego spróbuj proszę wyjaśnić kwestię należności z Biurem Obsługi Klienta Inpost poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl lub infolinię: +48 722 444 000 lub +48 746 600 000.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ETERINIS
#8 Zapaleniec#

Ciekawe, pomogło doładowanie konta. Ciekawe, ponieważ nigdy wcześniej nie trzeba było doładować konta. W każdym razie udało się wygenerować etykietę.

oznacz moderatorów