anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji zakupu poprzez odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy

dachovo
#9 Pomysłodawca#

Witam, mimo że w cenniku dostawy opcja Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy jest włączona to dla kupujących finalnie taka opcja się nie wyświetla. Jak to naprawić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@dachovo dodaj jeszcze punkty 🙂

  1. Wejdź do zakładki Punkty odbioru, dodaj swoje punkty i uzupełnij adresy, godziny otwarcia, numer telefonu oraz e-mail.
  2. Dodaj do swoich ofert metodę dostawy Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy - zrobisz to w zakładce Moje oferty. Jeżeli korzystasz z Cenników dostaw, wystarczy że dodasz do nich tę metodę dostawy.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

dachovo
#9 Pomysłodawca#

Już dawno zrobiłem punkt 1 i 2, dodam też, że w przypadku jednego towaru odbiór osobisty działa a w przypadku drugiego już nie

oznacz moderatorów

Lukchemm
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem u już wiem, że to jest wynik tego, że allegro ma jakiś niewielki zakres odległości ustawiony i jeśli nie kupujący ma adres gdzieś dalej, niż w odległości kilkuset metrów od punktu odbioru, to lipa...

Nie mam pojęcia, jak to ominąć z naszej strony.

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów