Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Supleman-sklep ja go mogę wybrać.
Odśwież, wyczyść i spróbuj ponownie, jest i widzi.
kolejny paczkomat którego allegro nie szuka: KRA39M
prośba o interwencję admina
#admin
@Supleman-sklep problem jest po Twojej stronie u mnie system widzi obydwa paczkomaty i mam możliwość wyboru ....... ciacha ,, aktualizacja przeglądarki lub jej zmiana .
@Supleman-sklep Cześć 🙂 Wyczyść pliki cookies i sprawdź ponownie, automat jest czynny i do wyszukania na mapie:
wyczyściłem wszystkie cookies - dalej mi nie szuka tych dwóch paczkomatów. Spróbowałem nadać z przeglądarki firefox też nie szuka.
a możesz z mapki wybrać ?
@Supleman-sklep Spróbuj wpisać adres Paczkomatu. Jeśli się nie uda, to pokaż proszę na zrzucie ekranu, jak to u Ciebie wygląda - przekażę tę sprawę do weryfikacji, bo u mnie nie udało się powtórzyć problemu. Nadajesz za pomocą WZA czy Managera Paczek?
@Supleman-sklep Widzę, że paczka została nadana. Czy poszukiwany Paczkomat załadował się w formularzu WZA?
Niestety nie, po rozmowie z klientem zmieniliśmy na inny paczkomat
Dzień dobry,
niestety kolejna taka sama sytuacja z paczkomatem WAW169M. Pliki cookies wyczyszczone i niestety nic to nie dało, podobnie jak zmiana przeglądarki. Prośba o przekazanie sprawy do weryfikacji.
Pozdrawiam
@Supleman-sklep Cześć, dzięki za sygnał! Przekazałam do weryfikacji
Super, dziękuję bardzo. Jak coś, to mam kolejny, którego nam nie szuka: LOD32A
@Supleman-sklep Przekazuję prośbę od IT o nowe zrzuty ekranu, mogę Cię prosić o przesłanie? 🙂
Generujemy etykiety od jakiegoś czasu tylko w taki sposób, że klikamy "zmień" przy "Przewoźniku" i tam szukamy konkretnego paczkomatu. Dzieje się tak, ponieważ bez takich kombinacji wyskakuje nam informacja "błąd przetwarzania. Przekaźnik wyłączony". Może gdzieś tutaj jest przyczyna?
@Supleman-sklep Nie udało nam się powtórzyć tego błędu, dodatkowo nikt inny nie zgłasza podobnych problemów. Sprawdź proszę ponownie wszystkie aktualizacje na swoim urządzeniu (w tym koniecznie aktualizację przeglądarki), wyłącz wtyczki (AdBlock etc.) i sprawdź, czy ten sam problem powtarza się na innym urządzeniu.