Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w dniu dzisiejszym nadałem paczkę - jeszcze w dniu wczorajszym (i wcześniej), po nadaniu paczki, wchodząc w szczegóły zamówienia, posiadaliśmy numer przesyłki który nie raz trzeba było przekopiować i dodać numer przesyłki.
Aktualnie - w szczegółach pod zamówieniem widnieje " Brak przesyłek dla tego zamówienia", a także nie widać żadnych szczegółów dot. przesyłki. Klikając w opcję "nadaj przesyłkę" widnieje napis na samej górze " Dla tego zamówienia utworzono przesyłkę " - i to się zgadza.
Cofnąłem się także do innych, wcześniejszych zamówień, gdzie te szczegóły były podane - aktualnie brak, a skądś musiałem przekopiować numer przesyłki.
Bardzo proszę o podpowiedź, czy to błąd, czy coś się zmieniło...
@SadownikGrojecki Pokaż mi proszę zdjęcie lub zrzut ekranu obrazujący tę sytuację oraz podaj numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa.
Numer przesyłki: 0a8b04f1-b3dd-11ec-853e-ef338e84712d
Pozwoliłem sobie przepisac numer przesyłki z wydrukowanej etykiety...
Mam tak samo. Pisze "brak przesyłek do tego zamówienia" - nawet do starych przesyłek. Nie ma też pomarańczowych "wskaźników" dzięki którym możliwe było śledzenie przesyłek na Allegro.
Dokładnie, miałem to jeszcze dopisać. Nic nie widać x D
Potwierdzam. Szczególnie Allegro BOX One ma problemy. Nie ma śledzenia. Maszyna kaprysi. Raz przyjmie, innym razem wracam do domu z paczką. W Szczegółach Zamówienia paczka jednocześnie jest i jej nie ma.
Proszę natychmiast wykluczyć wszystkie Allegro One BOX ze statystyk terminowości, szybkości i jakości, bo jakość usługi jest zerowa, a Sprzedawcy ponoszą konsekwencje nie swoich błędów. Proszę przywrócić do działania menu "Przesyłki". Była to bardzo ważna i potrzebna funkcja.
@SadownikGrojecki @CHECINIAKI To problemy z naszej strony, za które bardzo Was przepraszam. Nasz zespół techniczny pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Pracujcie sobie, ale reagujcie należycie na reklamacje w kwestii ocen jakości. To jest wyjątkowe draństwo i podłość, że za własne błędy obciążacie konta Sprzedawców. Nie w awarii jest problem, tylko w olewaniu Partnerów i karaniu niewinnych ludzi za Wasze niechlujstwo. Schrzanione przez Was przesyłki nie mają prawa wliczać się do statystyk sprzedaży!
Działa wszystko ponownie, dziękuję za szybką odpowiedź.
tylko, że ja mam np. anulowane zamówienia po wysłaniu paczki. Klient miał taką możliwość bo w systemie nie było nr nadania. I teraz mam mu tłumaczyć, że to wina allegro. I tak nie uwierzy 😞
Nic nie jest rozwiązane, bo statystyki nadal są wadliwe, a Sprzedawcy ponoszą konsekwencje Waszych błędów.