Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brakuje mi jednej transakcji na zestawieniu sprzedaży.
W zamówieniach mam zrealizowaną pozycję która nie pojawia się zestawieniu operacji.
Sprawdzałem daty i filtry.
Co może być przyczyną.
@Industrian Cześć. 🙂 O którą transakcję chodzi, podaj proszę numer zamówienia 🙂
@Industrian Dziękuję. Zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@Industrian Sprawdziliśmy to zamówienie i nie udało nam się powtórzyć problemu. Czy w zestawieniu widzisz inne zamówienia z grudnia? Za jaki okres pobierasz plik?
Prześlij nam proszę (na spolecznosc@allegro.pl) plik z zestawieniem, który udało Ci się pobrać, a także zrzuty ekranu krok po kroku, jak generujesz zestawienie 🙂