Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
12 stycznia b.r. klient kupił u mnie jeden z przedmiotów. Tego samego dnia, o godz. 19.05 dokonał płatności za zakupiony towar. Niestety, do dnia dzisiejszego (14 styczen) Allegro nie dokonało wypłaty środków za to zamówienie (czyniło to zawsze po północy, w dniu zapłaty za zamówienie). W mojej sprzedaży zamówienie ma status nowego, opłaconego zamówienia. W jaki sposób mogę sprawdzić czy zamówienie jest rzeczywiście zapłacone lub dlaczego Allegro zwleka z wypłatą środków (nie otrzymałem zadenego maila w tej sprawie). Nie wiem czy realizować dostawę czy nie.
Z góry dziękuję za pomoc.
@SOBEKO_ART Zleciłeś wypłatę ręcznie, czy masz ustawione automatyczne wypłaty na konto?
Allegro przekazuje pieniądze do końca następnego dnia roboczego po zleceniu wypłaty.
Sodki są lub były tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/ o ile kupujący naprawdę zapłacił.
@SOBEKO_ART już wyjaśniam. Jeżeli chodzi o zamówienie nr. 6892a491-73d2-11ec-8a41-034bbf2c0b0f to środki są na saldzie operatora Przelewy24, a Ty masz aktywowane wypłaty PayU. Widzę, że dzisiaj aktywowałeś wypłaty dla Przelewy24. W przypadku tego operatora weryfikacja może potrwać do 5 dni roboczych. Możesz wysłać zamówienie kupujacej, ponieważ zapłaciła, a środki trafią na Twoje konto bankowe gdy tylko operator pomyślnie zweryfikuje Twoją dane.