Brak zwrotu produktu na reklamację, zatrzymanie uszkodzonego towaru i nowego towaru

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, klient otworzył dyskusję w sprawie reklamacji produktu.
Ustaliliśmy wymianę, kurier DHL miał przywieźć nową sztukę, a klient miał oddać mu zapakowaną tą do reklamacji. Specjalnie zrobiono zlecenie odbioru paczki. Zawsze tak robiliśmy i nigdy nie było problemu. Raz w innej reklamacji odmówiliśmy takiego szybkiego trybu wymiany i klient był bardzo niezadowolony, że musi dodatkowo czekać, ale że w sumie nie było problemów to pozostawiliśmy taki tryb realizacji.
Monitorujemy sobie takie przesyłki zwrotne i sprawdziliśmy danego dnia, że nowa paczka do naszego klienta ma już status doręczonej, ale ta którą miał odebrać kurier dalej stoi w miejscu. Klient niestety urwał ze mną kontakt i przestał odpowiadać. Wysłałam mu list przewozowy, jeżeli nie odpowiada mu odbiór przez kuriera, to żeby nadał sobie paczkę w Żabce. Niestety klient przywłaszczył sobie towar i nie chce go odesłać, bo tak można zrozumieć brak odpowiedzi i nadania paczki przez kolejny tydzień.
Zamówienie nie było smart. Klient nie jest Polakiem. Zamówił produkt na firmę.
Jak możemy rozwiązać taki problem? Allegro tylko wysłało mu upomnienie i nic więcej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zasadzie to możesz napisać że zgłaszasz go na Policje za przywłaszczenie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już tak napisałam, że jeżeli do dzisiaj nie nada paczki to sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów, ale to go nie wzruszyło. Nic nie odpisał.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy można w takiej sytuacji wystawić fakturę na drugi produkt i wezwać do zapłaty?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ktoś był w takiej sytuacji? Allegro przedłużyło dyskusje.
Widać, że klient loguje się codziennie na allegro, ale chyba z premedytacją nam nie odpowiada.