anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu produktu na reklamację, zatrzymanie uszkodzonego towaru i nowego towaru

mojekosze_pl
#7 Wielbiciel#

Witam, klient otworzył dyskusję w sprawie reklamacji produktu.
Ustaliliśmy wymianę, kurier DHL miał przywieźć nową sztukę, a klient miał oddać mu zapakowaną tą do reklamacji. Specjalnie zrobiono zlecenie odbioru paczki. Zawsze tak robiliśmy i nigdy nie było problemu. Raz w innej reklamacji odmówiliśmy takiego szybkiego trybu wymiany i klient był bardzo niezadowolony, że musi dodatkowo czekać, ale że w sumie nie było problemów to pozostawiliśmy taki tryb realizacji.

Monitorujemy sobie takie przesyłki zwrotne i sprawdziliśmy danego dnia, że nowa paczka do naszego klienta ma już status doręczonej, ale ta którą miał odebrać kurier dalej stoi w miejscu. Klient niestety urwał ze mną kontakt i przestał odpowiadać. Wysłałam mu list przewozowy, jeżeli nie odpowiada mu odbiór przez kuriera, to żeby nadał sobie paczkę w Żabce. Niestety klient przywłaszczył sobie towar i nie chce go odesłać, bo tak można zrozumieć brak odpowiedzi i nadania paczki przez kolejny tydzień.

Zamówienie nie było smart. Klient nie jest Polakiem. Zamówił produkt na firmę.
Jak możemy rozwiązać taki problem? Allegro tylko wysłało mu upomnienie i nic więcej.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie to możesz napisać że zgłaszasz go na Policje za przywłaszczenie.

oznacz moderatorów

mojekosze_pl
#7 Wielbiciel#

Już tak napisałam, że jeżeli do dzisiaj nie nada paczki to sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów, ale to go nie wzruszyło. Nic nie odpisał.

oznacz moderatorów

mojekosze_pl
#7 Wielbiciel#

Czy można w takiej sytuacji wystawić fakturę na drugi produkt i wezwać do zapłaty?

oznacz moderatorów

mojekosze_pl
#7 Wielbiciel#

Czy ktoś był w takiej sytuacji? Allegro przedłużyło dyskusje.
Widać, że klient loguje się codziennie na allegro, ale chyba z premedytacją nam nie odpowiada.

oznacz moderatorów