Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient otworzył dyskusję w sprawie reklamacji produktu.
Ustaliliśmy wymianę, kurier DHL miał przywieźć nową sztukę, a klient miał oddać mu zapakowaną tą do reklamacji. Specjalnie zrobiono zlecenie odbioru paczki. Zawsze tak robiliśmy i nigdy nie było problemu. Raz w innej reklamacji odmówiliśmy takiego szybkiego trybu wymiany i klient był bardzo niezadowolony, że musi dodatkowo czekać, ale że w sumie nie było problemów to pozostawiliśmy taki tryb realizacji.
Monitorujemy sobie takie przesyłki zwrotne i sprawdziliśmy danego dnia, że nowa paczka do naszego klienta ma już status doręczonej, ale ta którą miał odebrać kurier dalej stoi w miejscu. Klient niestety urwał ze mną kontakt i przestał odpowiadać. Wysłałam mu list przewozowy, jeżeli nie odpowiada mu odbiór przez kuriera, to żeby nadał sobie paczkę w Żabce. Niestety klient przywłaszczył sobie towar i nie chce go odesłać, bo tak można zrozumieć brak odpowiedzi i nadania paczki przez kolejny tydzień.
Zamówienie nie było smart. Klient nie jest Polakiem. Zamówił produkt na firmę.
Jak możemy rozwiązać taki problem? Allegro tylko wysłało mu upomnienie i nic więcej.
W zasadzie to możesz napisać że zgłaszasz go na Policje za przywłaszczenie.
Już tak napisałam, że jeżeli do dzisiaj nie nada paczki to sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów, ale to go nie wzruszyło. Nic nie odpisał.
Czy można w takiej sytuacji wystawić fakturę na drugi produkt i wezwać do zapłaty?
Czy ktoś był w takiej sytuacji? Allegro przedłużyło dyskusje.
Widać, że klient loguje się codziennie na allegro, ale chyba z premedytacją nam nie odpowiada.