Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, napotkałem problem z zamówieniem. Klient właśnie złożył wniosek o zwrot pieniędzy i przy składaniu wniosku wybrał zwrot i zwrot pieniędzy. Teraz zamówienie utknęło na etapie, w którym klient zwraca towar. Następnie otrzymaliśmy powiadomienie od klienta, że chciał kontynuować zamówienie. Przekażemy klientowi. Wysyłka została zrealizowana. Klient otrzymał nasz towar, ale zamówienie utknęło w zwrocie towaru przez klienta. Co mam zrobić, aby zrealizować zamówienie i otrzymać płatność?
@PVY-STORE systemowej informacji o zwrocie nie cofniesz. Jeśli masz informację, że klient nadal chce przedmiot i masz dowód, że dostarczyłeś to z wypłatą nie powinno być problemu. Allegro nie chce Ci wypłacić pieniędzy? czy masz nie skonfigurowane konto do wypłat?
Klient nawiązał komunikację i zostało udowodnione, że otrzymał towar. Teraz komunikacja została zakończona, ale nasze zamówienie nadal utknęło w procesie zwrotu klienta. Dlatego nie możemy teraz sfinalizować tego zamówienia i otrzymać płatności. Proszę mi powiedzieć jak to obsługiwać
@PVY-STORE napisz do allegro (Wypłaty środków) i przedstaw wszystkie dowody o dostarczeniu przedmiotu i rezygnacji klienta ze zwrotu.
OK, spróbuję teraz wysłać e-mail. Dziękuję bardzo za odpowiedź.👍