anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić, aby zrealizować to zamówienie?

PVY-STORE
#7 Wielbiciel#

Witam, napotkałem problem z zamówieniem. Klient właśnie złożył wniosek o zwrot pieniędzy i przy składaniu wniosku wybrał zwrot i zwrot pieniędzy. Teraz zamówienie utknęło na etapie, w którym klient zwraca towar. Następnie otrzymaliśmy powiadomienie od klienta, że ​​chciał kontynuować zamówienie. Przekażemy klientowi. Wysyłka została zrealizowana. Klient otrzymał nasz towar, ale zamówienie utknęło w zwrocie towaru przez klienta. Co mam zrobić, aby zrealizować zamówienie i otrzymać płatność?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PVY-STORE systemowej informacji o zwrocie nie cofniesz. Jeśli masz informację, że klient nadal chce przedmiot i masz dowód, że dostarczyłeś to z wypłatą nie powinno być problemu. Allegro nie chce Ci wypłacić pieniędzy? czy masz nie skonfigurowane konto do wypłat?

oznacz moderatorów

PVY-STORE
#7 Wielbiciel#

Klient nawiązał komunikację i zostało udowodnione, że otrzymał towar. Teraz komunikacja została zakończona, ale nasze zamówienie nadal utknęło w procesie zwrotu klienta. Dlatego nie możemy teraz sfinalizować tego zamówienia i otrzymać płatności. Proszę mi powiedzieć jak to obsługiwać

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@PVY-STORE napisz do allegro (Wypłaty środków)  i przedstaw wszystkie dowody o dostarczeniu przedmiotu i rezygnacji klienta ze zwrotu.

oznacz moderatorów

PVY-STORE
#7 Wielbiciel#

OK, spróbuję teraz wysłać e-mail. Dziękuję bardzo za odpowiedź.👍

oznacz moderatorów