anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mogę zrobić z klientem który zamawia przesyłkę za pobraniem, ale nie odbiera przesyłki

AsiaCollection
#8 Zapaleniec

Od jakiegoś czasu jeden z klientów zamawia produkt za pobraniem, ale nie odbiera przesyłki zrobił to kilka krotnie z rzędu. Nie odpowiada na kontakty również telefoniczne. Na początku roku został zablokowany przez allegro teraz znowu się odezwał. Co mam zrobić nie wiem dlaczego to robi. Dodam, że wcześnie normalnie kupował i odbierał, ale kontakt był utrudniony.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AsiaCollection  Musisz znów poprosić o blokadę😉

oznacz moderatorów

AsiaCollection
#8 Zapaleniec

Poprosiłem, ale teraz nie wiedzą jak 😒

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AsiaCollection  a  nie możesz dodać🤔

oznacz moderatorów

AsiaCollection
#8 Zapaleniec

dzięki zablokowałem, ale skąd wie kiedy to się kończy 180 dni😒

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AsiaCollection  może sobie w kalendarzu zaznacza😁

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Może stosuje metodę kalendarzykową 🤔

Dodanie do VIP listy jest mało skuteczne bo może założyć sobie nowe konto.

Lepiej zrobić jak radzi Client:131016720 i zrezygnować z pobraniówek.

oznacz moderatorów

Client:131016720
#9 Pomysłodawca

Nie wysyłaj za pobraniem 

oznacz moderatorów

AsiaCollection
#8 Zapaleniec

Zobaczę może tak zrobię, ale niektórzy normalni klienci korzystają z tej opcji.

Tak w ogóle nie wiem czy jest to możliwe ?

 

oznacz moderatorów