anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić gdy kupujący chce zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru

ZEUSSZWAGIER
#7 Wielbiciel#

Kupujący chce zwrotu pieniędzy bez zwrotu towaru stwierdzając że jest wadliwy i zadośćuczynienie sobie go zostawia. Co robić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

komis-bell
#21 Demiurg#

Poprosić o odesłanie lub przesłać opłaconą etykietę do wysyłki - jeśli towar nie wróci to odrzucić reklamację - najpóźniej 14 dnia po zgłoszeniu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak jest wadliwy, to wygląda na reklamację a wówczas masz 14dni na jej rozpatrzenie.

oznacz moderatorów

PAWLOMIX
#7 Wielbiciel#

Poprosiłem kupującą o zwrot ale ona twierdzi że niezwróci i zwrotu pieniędzy żąda zaproponowałem że jeżeli towar jest wadliwy to zwrócę jej połowę i towar zostawię ale się nie zgadza 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@PAWLOMIX 14 dnia od zgłoszenia problemu odrzuć reklamację. To ważne bo jeśli tego nie zrobisz roszczenie kupującego z automatu zostaje uznane.

oznacz moderatorów

PAWLOMIX
#7 Wielbiciel#

Czyli w dyskusji mam napisać że odrzucam ale nie mineło jeszcze 14 dni od zakupu 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@PAWLOMIX W dyskusji odpowiadaj na każdą wiadomość od kupującego niezależnie od tego czego ona dotyczy - to ważne - musisz odpisać na każdą jedną wiadomość jaką wyśle kupujący.

Powtarzaj jak zdarta płyta "proszę o odesłanie towaru na reklamację".
Nie wdawaj się też w żadne dywagacje z kupującym.

Reklamację odrzuć 14 dnia - licząc od momentu w którym kupujący zgłosił problem (otworzył dyskusję).

oznacz moderatorów

PAWLOMIX
#7 Wielbiciel#

Ok różumiem dziękuję za informację 

oznacz moderatorów