Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący chce zwrotu pieniędzy bez zwrotu towaru stwierdzając że jest wadliwy i zadośćuczynienie sobie go zostawia. Co robić?
Poprosić o odesłanie lub przesłać opłaconą etykietę do wysyłki - jeśli towar nie wróci to odrzucić reklamację - najpóźniej 14 dnia po zgłoszeniu.
Jak jest wadliwy, to wygląda na reklamację a wówczas masz 14dni na jej rozpatrzenie.
Poprosiłem kupującą o zwrot ale ona twierdzi że niezwróci i zwrotu pieniędzy żąda zaproponowałem że jeżeli towar jest wadliwy to zwrócę jej połowę i towar zostawię ale się nie zgadza
@PAWLOMIX 14 dnia od zgłoszenia problemu odrzuć reklamację. To ważne bo jeśli tego nie zrobisz roszczenie kupującego z automatu zostaje uznane.
Czyli w dyskusji mam napisać że odrzucam ale nie mineło jeszcze 14 dni od zakupu
@PAWLOMIX W dyskusji odpowiadaj na każdą wiadomość od kupującego niezależnie od tego czego ona dotyczy - to ważne - musisz odpisać na każdą jedną wiadomość jaką wyśle kupujący.
Powtarzaj jak zdarta płyta "proszę o odesłanie towaru na reklamację".
Nie wdawaj się też w żadne dywagacje z kupującym.
Reklamację odrzuć 14 dnia - licząc od momentu w którym kupujący zgłosił problem (otworzył dyskusję).
Ok różumiem dziękuję za informację