Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro odrzuciło kolejny wniosek o zwrot prowizji mimo, ze samo najpierw sugerowało zwrot pieniędzy na konto klienta a w kolejnym przypadku klientka nie odebrała zamówienia za pobraniem.
W jaki sposób można skontaktować się z Allegro, żeby to wyjaśnić?
Odwołanie piszesz przez ten formularz, odpowiednio go uzasadniając: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@LEW433 to już teraz wiesz, że tan formularz służy do odwołania? Bo niedawno twierdziłeś, że służy do wystąpienia o zwrot, bo moderatorka go kiedyś wskazała 🙂
Oczywiście myliłeś się wtedy.
nie zauważyłem opcji napisania czegokolwiek...
można tylko kliknij wyslij. jakby allegro nie chciało słuchać firm, które im płacą 😞
nie mam problemu z przyznaniem że się mylę.
natomiast nie mogą pozwalać, żeby klienci nas oszukiwali i w pewnym sensie okradali.
musimy edukowac klientów prawidłowych zachowań. allegro powinno również brać w tym udział.
niedawno mozna było dodać klientów do czarnej listy a teraz juz tego nie widzę.
@StrefaWitalnosci Złóż odwołanie od odrzuconego wniosku i załącz potwierdzenie zwrotu wpłaty; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
W drugim przypadku dołącz potwierdzenie powrotu nieodebranej przesyłki.
Dzięki za pomoc. Złożyłem wnioski.
Niestety nie można było nic napisać ani załączyć. tylko kliknąć wyślij można było.
to jak robot/automat. co będzie nie wiem.
wcześniej klientka chciała zmienić zamówienie i poszedłem na rękę i niestety zapłaciłem podwójnie do allegro bo odrzucili wniosek